Wiosenny tag książkowy




Bocian – czyli książka, do której co rok wracasz.
Nie ma takiej książki... obecnie. Kiedyś były to seria HP i Samotność w sieci. Teraz czytam raczej nowe pozycje, nie mam czasu na wracanie do ulubionych powieści.

Przebiśnieg – czyli książka, którą przeczytasz jako pierwszą w wiosnę.
Wiosna już się zaczęła, zatem... Co ja przeczytałam? Chyba Alicja i uczta zombi. To była moja pierwsza lektura tej wiosny.

Marzanna – czyli książka rozczarowanie, którą z chęcią byś utopiła.
Chyba ta powyższa, ale też Lilith. Nie mogłam znieść bohaterki tej powieści. Jeśli chodzi o Alicję... to nie mogłam wejść w klimat książki, czułam się przytłoczona ironią i denerwowała mnie główna bohaterka tej serii.

Motyl – czyli nowoodkryty/a autor/ka, którego/ą pokochałeś/aś.
Lauren Oliver. Słyszałam o niej już kiedyś, ale nie miałam okazji czytać nic jej pióra. Dobrze pisze, podoba mi się jej kreatywność i język. Na pewno będę zwracać uwagę na jej kolejne dzieła.

Krokus – czyli niesamowicie piękna i wyjątkowa książka
Chyba Sekret Milly. Bo jest zaskakująca i poruszająca.

Zawilec – czyli książka, którą spotkasz wszędzie.
Ostatnio chyba Blisko chmur. Mam wrażenie, że wszyscy ją czytają. I oczywiście pozycje autorstwa Remigiusza Mroza.

Cudowne skowronki – czyli osoby które nominuję do wykonania tego tag.
Zapraszam Kasię, Olę i Patrycję.

7 komentarzy:

  1. Świetny Tag! ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, chyba stworzę tez coś takiego u siebie :) Bardzo pozytywny tag.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag! Ale pewnie musiałabym chwilę pomyśleć nad swoimi typami!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często wracałam do Harry’ego, Rona i Hermiony, ale od kilku lat nie sięgałam po tę serię. Tak jakoś nabrałam ochoty, aby znowu przeczytać wszystkie te książki. Tylko czasu mało. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://przyjacielksiazek.blogspot.com/2016/05/wiosenny-tag-ksiazkowy.html

    Zapraszam do siebie, też zrobiłam ten tag. Dziękuję za inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!