Kwiatowy Book Tag



 Odpowiadam na nominację od Martyny. Dzięki!
Banner autorstwa Martyny


BRATEK – czyli książka, o której zawsze pamiętasz i masz nadzieję, że główny bohater o tobie pamięta
Harry, jesteś tam?
Oczywiście zawsze pamiętam o serii HP. Od niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem, mam do niej ogromny sentyment. Tyle razy czytałam niektóre tomy, że fragmenty znam na pamięć.

FREZJA – czyli książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem
Genialni. Za ogrom pracy włożony w nią. To naprawdę wyjątkowa, porywająca i ciekawa lektura, którą z przyjemnością przeczytałam i polecam każdemu.

CYKLAMEN – czyli książka, której szczerze nienawidzisz
Nie ma takiej. Jest kilka, które mnie rozczarowały, znudziły lub zirytowały, ale nie nienawidzę żadnej z nich.

HIACYNT – czyli książka, która sprawiła ci przykrość, przez głównego bohatera
Przez to, jaki był? Chyba Cudowne tu i teraz. Sutter był i sympatyczny, i niewdzięczny. Bawił się uczuciami innych. I podobny do niego był Adam z Kluczy. Też opisałabym go w ten sposób.

ŻONKIL – czyli tak świetny fikcyjny świat, że aż wzbudza w tobie zazdrość
Hogwart, ale to raczej podziw, a nie zazdrość. Ostatnio też Magonia. Bardzo mi się spodobała. I chyba dorzuciłabym tu jeszcze świat z Wampiratów. Coś ostatnio lubię morskie klimaty.

KONWALIA – czyli książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką
Chyba znowu Cudowne tu i teraz, ale tak naprawdę miałabym trudności, by podporządkować jakąkolwiek bohaterkę do tej kategorii, by pasowała w 100 procentach. One wszystkie zmieniają się, poszukują siebie, odnajdują w sobie cechy, których wcześniej nie widziały, więc trudno napisać, kto pasowałby tu idealnie.

CZERWONY TULIPAN – czyli książka, którą darzysz gorącą miłością
Sekret Milly, seria HP, Siedem wiedźm dla Arymana.

IRYS – czyli książka, którą czytałaś tak dawno, że już nie pamiętasz, co o niej myślałeś
Raczej pamiętam większość książek, które czytałam. Czasem ta opinia się zmienia, gdy emocje opadną. Niekiedy wyważone zdanie nabiera kolorów, a zachwyty blakną.
Może... Alicja w krainie zombi? Po ostatniej części byłam nieco rozczarowana, a nie bardzo kojarzę, czy pierwsza była zachwycająca.

FIOŁEK – czyli książka, którą masz zamiar przeczytać po raz kolejny
Zdecydowanie seria HP i Siedem wiedźm dla Arymana.

CHRYZANTEMA – czyli osoby, które nominujesz do wykonania tego TAG-u
Modna Książka, Kitty Candy, zapraszam.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy tag ;)
    Pozdrawiam,
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim bratkiem są książki Musierewiczowej. Pełne ciepła, rodzinnej atmosfery i chyba urzekły mnie portrety kobiet w przeróżnym wieku :)
    Też bym chciała do Hogwartu! Tyle tam cudów i tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!