Czekoladowy tag książkowy




Gorzka czekolada
Książka w mrocznym klimacie (przemoc domowa, gwałt, samotność, prześladowania, śmierć, itp.)
Wiele książek od Amber, np. Byłam żoną seryjnego mordercy, Wszystko pamiętam, tatusiu, Mój mąż potwór.

Biała czekolada
Ulubiona/lekka/zabawna książka
I dobry Bóg stworzył aktorkę. To nie jest tak, że ta książka jest lekka, łatwa i przyjemna. Są tu też momenty, w których można poczuć bezsilną złość. Jednak styl, w jakim jest napisana, i narrator są świetne.

Mleczna czekolada
Książka, o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać
Takich książek mam masę, a są to głównie nowości, za którymi jakoś specjalnie ostatnio nie gonię.

Czekolada z nadzieniem toffi
Książka, która roztopiła cię od środka
Gwiazd naszych wina. Dawno tak nie ryczałam przy czytaniu. Bardzo wzruszająca, urocza, ciepła, ale też smutna.

Kit Kat bez wafelka
Książka, która cię zaskoczyła
Sekret Milly, Książę cierni. Dwie, ponieważ obie miały w sobie coś takiego, że pokochałam je, choć nie spodziewałam się tego.

Snickers
Książka, na której punkcie masz świra
Cała seria Pottera, bo sentyment z dzieciństwa. I Samotność w sieci, bo sentyment z dojrzewania.

Gorąca czekolada z bitą śmietaną i piankami
Książka, po którą sięgniesz, żeby się zrelaksować
Coś lekkiego. Nie mam jednego typu, więc nie podam tytułu. Lubię książki z dobrą historią, bez zbytniej komplikacji, zbyt wielu wątków. Coś prostego, ale nie takiego, że odmóżdża.

Pudełko czekoladek
Seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochu i każdy znajdzie w niej coś dla siebie
Trudne pytanie. Wiem, że powinnam dać tu Pottera, ale zdaję sobie sprawę, że wiele osób nie przepada za fantastyką. Więc pytanie zostaje otwarte, może Wy mi doradzicie?


16 komentarzy:

  1. Taki słodki Tag! :)
    Aż ślinka cieknie.
    Chętnie bym doradziła odnośnie Serii, która ma wszystkiego po trochu. Ale sama chyba jeszcze na taką nie trafiłam. Dalej szukam takiej idealnej.
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ narobiłaś mi smaka na czekoladę tym TAGiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba smaka na czekoladę to wszystkim zrobiła :P
      Pozdrawiam Jadwiga

      Usuń
    2. Potwierdzam, właśnie sięgam po kolejną kostkę :D

      Usuń
  4. Widzę, że nie tylko mi jednej narobiłaś smaka na czekoladę... Chyba się zabiorę za jakieś ciasteczka :p Poza tym bardzo fajny tag :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaki cudny tag, sama zaczęłam się zastanawiać nad moimi odpowiedziami. Potter byłby u nas wspólnym mianownikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki tag! :) Ze wspomnianych przez Ciebie książek czytałam tylko "gwiazd naszych wina" i niestety nie zachwyciła mnie tak, jak Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post dołożył do mojej i tak obszernej listy "Do przeczytania" kolejne pozycje książkowe. Co prawda Harrego Pottera mam już za sobą, ale to było dawno i nieprawda. Od czasu Pottera mój zapał do szeroko rozumianej fantastyki zgasł.
    Zapraszam serdecznie do siebie. Co prawda dopiero zaczynam, ale zdążyłam dodać Twojego bloga do "Ulubionych".
    Pozdrawiam.
    strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o pudełko czekoladek sama pomyślałam o serii fantastycznej "Miecz prawdy" bo jest tam: magia, romans, komedia, strach, walka, obyczajówka i mnóstwo przemyconych porad życiowych :) Chyba to jest gatunek, który potrafi pomieścić w sobie wiele innych^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miecz prawdy jest genialny! chociaż nie przeczytałam jeszcze wszystkich części...
      Pozdrawiam
      Jadwiga

      Usuń
    2. A na której jesteś? :D Do "Spowiedniczki" jest genialnie <3 Potem jest ciekawy pomysł na ostatnie cztery części, ale początki są nudnawe. Nadrabiają dopiero w końcówce :D

      Usuń
  9. Niezłe czekoladki wybrałaś :)
    Za nowościami czasem nie warto gonić. Ja często lubię odkopywać stare i zapomniane książki :) Chociaż teraz czekam z niecierpliwością na kolejną część Red Rising.
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się, co do "Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!