Marvel Book Tag





Kasia z http://kitty--candy.blogspot.com stworzyła super tag. Oto moje odpowiedzi:

Spiderman – książka z bohaterem, który został „ulepszony”.
Red Rising: Złota krew.

Deadpool – książka, która wie, że jest czytana.
Alicja i uczta zombi.

Thor – książka, z bohaterem o czystym sercu.
Trudno powiedzieć. Każdy ma jakieś wady i zalety.

Capitan Ameryka – książka z bohaterem, który musi się odnaleźć w całkiem nowym świecie.
Milion słońc.

Iron Man – książka, z niezwykle inteligentnym bohaterem.
Każda z Poirotem, Holmesem i w ogóle kryminały.

Daredevil – książka, która pokazuje wykorzystanie swoich słabości.
Hmmm. Nie wiem.

Hulk – bohater często denerwujący się.
Ostatnio czytałam Krew Helsinek i tam jest taki bohater.

Czarna Wdowa – książka z silną bohaterką.
Panika.

Hawkeye – książka z łuczniczką bądź łucznikiem.
Nic mi się nie kojarzy. Znaczy Igrzyska, ale nie czytałam.

Scarlet Witch – bohaterka, która przechodzi na dobrą stronę.
Red Rising: Złota krew.

Wolverine – bohater z problemami alkoholowymi.
Brak.

Magneto – antagonista nie do końca zły.
Peter z Niezgodnej.

Fury – zbierz nominowanych.
Zapraszam:
moje-buki.blogspot.com
majkabloguje.blogspot.com
kultusarnie.blogspot.com
krzywerecenzje.blogspot.com
isabelczyta.blogspot.com



1 komentarz:

  1. Może i do wielkiego fana filmów Marvela nie należę, jednakże kilka przypadło mi do gustu. Ciekawy tag :D Niestety większości z dopasowanych książek nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!