Celebrity Book Tag





1. Emma Watson – książka z piękną, kick-ass bohaterką.
Heather z Paniki. Ta to ma siłę wewnętrzną! I myślę, że pasuje też Saba z Krwawego Szlaku.

2. Ryan Gosling – książka z najgorętszym bohaterem męskim.
Mnie się podobał Gavin z Kronik Białego Królika. Ironiczny, seksowny, zabawny.

3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pit) – ulubiona literacka para. 
Hazel i Gus. Urocza młodzieńcza miłość, która mnie zachwyciła.

4. Shailene Woodley – niedawno odkryty autor, którego pokochałeś. 
Chyba Lauren Oliver, którą odkryłam dzięki Panice. Nie spodziewałam się tak dobrze napisanej i wymyślonej historii.

5. Josh Hutcherson – ulubiona krótka książka.
Sekret Milly. Nie muszę już chyba pisać dlaczego, prawda?

6. Dwayne Johnson – ulubiona gruba książka.
Ojej. Niebezpieczne kobiety? Chyba tak, chociaż nie przepadam za zbiorami opowiadań.

7. Leonardo DiCaprio – książka z najbardziej przykrą śmiercią.
HP, gdy umierali Syriusz i Albus.

8. Kristen Stewart – najbardziej nudna książka.
No nie mogłam przebrnąć przez kilka, ale ostatnio nudna i przewidywalna wydała mi się Alicja i uczta zombi.

9. Ian Somerhalder i jego kot – książka przesłodzona.
Ale tak pozytywnie – Kotek Splotek. Urocza!

10. Jennifer Lawrence – idealna książka lub seria.
Idealna seria – Harry Potter. Wiem, że wiele osób nie podziela mojej miłości, ale to właśnie te książki zaczęły moją przygodę z czytaniem i dlatego je kocham.

5 komentarzy:

  1. Dużo tu książek, których nie czytałam :) http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie czytałam, chociaż słyszałam o wszystkich, muszę to nadrobić... Tak dużo książek a tak mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super TAG :) Harry Potter oczywiście musiał się pojawić :D Również uwielbiam tę serię. To jedne z pierwszych książek, jakie dobrowolnie przeczytałem, i do których z pewnością wrócę jeszcze nieraz ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Potter najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do przykrych śmierci - zgadzam się w 100% :) zresztą seria o HP jest świetna, mogę czytać i czytać :)

    P.S.: ciągle dużo książek których nie znam :(

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!