"Twoje palce zwierciadłem zdrowia" Reinhard Stengel



Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Liczba stron: 140

http://talizman.pl/142544-twoje-palce-zwierciadlem-zdrowia-010011015.htmlObserwacja ludzkiego ciała pozwala dostrzec sygnały urazów, blokad i chorób, których na pierwszy rzut oka nie widać. Możemy to wyczytać z dłoni, stóp czy skóry. Dzięki nim można poznać nie tylko choroby, lecz także to, jaki ktoś jest. Wygląd palców, ich odgięcie, może pokazywać, jaki jest nasz charakter, jak się zachowujemy. Szamani duszy potrafią dokładnie wyczytać z dłoni stan człowieka. twierdzą oni, że każda choroba ma podłoże duchowe. Często problemy duchowe spowodowane są już w okresie ciąży, a czasem przenoszone są z poprzednich wcieleń.

Twoje palce zwierciadłem zdrowia autorstwa Reinharda Stengela to poradnik dotyczący chorób wywołanych przez stan ducha. Twórca wyjaśnia, skąd bierze się ich podłoże i jakie informacje możemy wyczytać z obserwacji dłoni, stóp i kondycji skóry.

W książce umieszczono bardzo duży i dokładnie napisany rozdział dotyczący dłoni. Autor postarał się wyjaśnić, skąd biorą się przyczyny zachowań i chorób. Pokazuje również na przykładach z własnej praktyki przypadki ludzi, którzy mieli deformacje, odgięcia czy zmiany „wypisane na dłoniach”, a tak naprawdę znaczyły one coś zupełnie innego, poważniejszego. 

Autor przekonuje, że wszelkie rzeczy, które można wyczytać z ciała, są spowodowane duchem. Opowiada on o szamanizmie duchowym i o tym, jak sam zaczął się nimi interesować. Potem szczegółowo omawia możliwe zmiany, które można zauważyć na dłoniach, skórze i nogach. Poświęca też kilka słów na przedstawienie usuwania blokad.

Książka oprócz tekstu zawiera też zdjęcia, które mają zobrazować konkretne podrozdziały. Autor prezentuje także ćwiczenia i tabelki. Można uznać, że dzięki temu książka jest naprawdę bogata. 

Temat jest jednak dość dziwny. Spodziewałam się chyba czegoś innego. Myślałam, że autor opisze jakieś znamiona, które pokażą choroby wewnętrzne, o których jeszcze nie wiemy. Jednak skupił się na tym, co dręczy duszę, a co widać na zewnątrz, na ciele. Mimo wszystko dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy, nawet kilka „układów” palców sprawdziłam na sobie.

Polecam osobom, które chciałaby lepiej się poznać. Jeśli wierzycie, że dusza chce wam coś przekazać za pomocą ciała, to podręcznik dla was. To książka-ciekawostka dla osób zainteresowanych medycyną naturalną i duchowością.


Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Studio Astropsychologii:


7 komentarzy:

  1. E... aha. Ok. Nie wnikam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat nie dla mnie, aczkolwiek sama sprawa jak najbardziej ciekawa. :)
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja, dosyć niekonwencjonalny temat, ale w końcu takie są najbardziej interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż pozycja bardzo interesująca... ale niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, musiałabym to przeczytać :D Ja wiem tylko tyle, że mi się stres objawia drżeniem dłoni xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się całkiem niezła, ale nie wiem, czy dobrze by było ją przeczytać, czy nie stałabym się zbytnim ekspertem od takich spraw. ;D Poza tym obawiam się, że nie byłoby jej w bibliotece .;/

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!