TMI Book Tag



Nominacja do TMI Book Tag od http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Styl ubierania? Nie wiem czemu, ale przyszła mi na myśl Blair z Plotkary.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Ojej, nie wiem. Jest kilku uroczych chłopaków, ale zazwyczaj się młodsi i mają wady, których nie trawię.

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Nie, ale odwrotnie tak. Na przykład Snape!

4. Największa książka na twojej półce?
Pokazywałam te największe w poście Grube książki, gruba zabawa.

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Myślę, że któraś z powyższych.

6.Masz jakieś książkowe plakaty?
Mam tylko kartkę z zaklęciami z Pottera.
7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Niestety nie.

8. Ulubiona para, której kibicujesz?
Nie ma.

9. Ulubiona seria książek?
Potter, a co innego? Podobały mi się Testy i Niezgodna.

10. Ulubiony soundtrack z książki?
Nie mam.

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś aby była kontynuowana?
Chyba Sprawy do zapomnienia. Urocza.

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Powyższa. I Początek mnie i ciebie. I Pani Bovary. I książki Christie.

13. Od kiedy czytasz?
Myślę, że od przełomu podstawówki i gimnazjum.

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Podobno w Ravenclaw.
15. Czego szukasz w książce?
Dobrej akcji, ciekawej historii, ładnego języka.

16. Ulubiony cytat?
Mężczyźni dojrzewają do szóstego roku życia, potem już tylko rosną. Zresztą nie wszyscy.
Wiśniewski, Ukrwienia.

17. Ulubiona okładka?
Nie mam jednej. Na przykład podoba mi się ta z Razem będzie lepiej albo ta z Lilith.

18. Akcja vs romans?
Akcja.

19. Gdzie idziesz, kiedy w książce dzieją się smutne momenty?
A gdzie mam iść?

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Zależy. Czasem czytam tydzień, a niekiedy potrafię dwie książki skończyć w ciągu jednego dnia.

21. Ile trwa twój kac książkowy?
Nie mam kaca. Miałam raz, gdy czytałam Davida Copperfielda i nie mogłam znaleźć drugiej części. To trwało... jakieś 2 tygodnie? Nie mogłam wziąć się za inną książkę.

22. Najmniej lubiana książka?
Nie wiem, jest ich kilka, ale nie chcę mówić.

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Na przykład ironia. Lubię postacie prawdziwe, niewyidealizowane.

24. Co cię odrzuca w postaci?
Jak jest przerysowana. Na przykład, gdy dziewczyna jest piękna, zgrabna, powabna, za 5 języków, bez trudu biega, śpiewa i żongluje jednocześnie, zna się na każdym sporcie, samochodach i ma 3 adoratorów, choć sama uważa, że jest brzydka.

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Bo... w sumie zostałam nakierowana na blogosferę przez Agatę z nakanapie.pl. Wcześniej nie wiedziałam, że można mieć takie blogi o pasji. Nie myślałam o tym. Początkowo myślałam o mylogu, ale uznałam, że spróbuję swoich sił na blogspocie.

26. Straszna książka?
Panowie Salem.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Ojej, dawno... Chyba w listopadzie.

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Hmm. Według lubimyczytac.pl to była Gwiazd naszych wina.

29. Ulubiony tytuł.
Nie mam.

30. Ostatnio przeczytana książka?
Kończę Żniwa zła. Przesłuchałam ostatnio Dziewczynę z pociągu. Skończyłam Całą prawdę o Francuzkach.

31. Co teraz czytasz?
Kończę Żniwa zła i zaczynam Dziewczynę z portretu.

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki.
Chyba Igrzyska Śmierci.

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś porozmawiać?
Bardzo z panną Marple.
 
Julia McKenzie to genialna panna Marple! Źródło
34. Autor, z którym chcesz porozmawiać?
No jasne, że Wiśniewski.

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Nie jem, mam herbatę i to tyle.

36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
Hogwart.

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?
Świat Testów.

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Nigdy.

39. Dziwne sposoby obrażania w książkach?
Czego?

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
Nie. Znaczy tak. Do pracy i na studia, liczy się?

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Nie mam.

42. Twoje miejsce w drużynie quidditcha?
Pałkarz.

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką?
Nie ma takiej.

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie znam.

45. Użyłaś go kiedyś?
Brak odpowiedzi. 
 
46. Ile masz książek?
Nie wiem, nie policzyłam jeszcze.

47. Kogo tagujesz?
kitty--candy.blogspot.com
modnaksiazka.blogspot.com
pannakac-pisze.blogspot.com
97books.blogspot.com
ksiazkomiloscimoja.blogspot.com
viktolandia.blogspot.com
kociara-mojepasje.blogspot.com
czytamboczytam.blogspot.com
ksiazkiwpiekle.blogspot.com
moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
my-life-in-bookland.blogspot.com
subiektywne-recenzje.blogspot.com
askier-pisze.blogspot.com 
imperiumksiazkomaniaczki.blogspot.com
turkusowa-sowa.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. ''Sprawy do zapomnienia'' - czekam na tę książkę. Niestety przez zmianę tytułu i okładki prawdopodobnie jeszcze sobie poczekam.. Dziś mi przyszedł e-mail, że odbiór 29 lutego! Nie wiem czy to błąd czy o co chodzi.. ''Początek mnie i ciebie'' mam już na półce i niedługo się za nią zabiorę.
    Zazdroszczę tej kartki z zaklęciami Pottera ;D
    ''Jak jest przerysowana. Na przykład, gdy dziewczyna jest piękna, zgrabna, powabna, za 5 języków, bez trudu biega, śpiewa i żongluje jednocześnie, zna się na każdym sporcie, samochodach i ma 3 adoratorów, choć sama uważa, że jest brzydka.'' - zgadzam się. Jak ja nienawidzę takich lasek i co dwie strony narzekają jakie są brzydkie, że nikt ich nie chce, kiedy do okna dobijają się faceci -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No błagam, te bohaterki są nierealne, jak mamy czytać książki z takimi dziewczynami?
      A co do "Spraw..." to faktycznie, zmienia tytułu i okładki mnie zaskoczyła. Chociaż teraz okładka jest znacznie ładniejsza :)

      Usuń
  2. Ale obszerny TAG!
    Ravenclaw to też mój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No muszę przyznać, że spory jest ten TAG :) Co do przerysowanych bohaterek, to też tego nie znoszę. Zresztą z bohaterami też tak mam. Po prostu aż mdli od tej perfekcji.
    Pozdrawiam
    czas-dla-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz czytam taką książkę, przy której łzy mi się ciurkiem leją...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dzieki za nominacje :)
    Strasznie dlugi ten Tag. Co oznacza TMI? 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie wiem. Nie zapytałam osoby, która mnie nominowała :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, również niedługo odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!