The Name Game Book Tag



Zabawa polega na tym, by do każdej litery swojego imienia podać tytuł książki, którą się lubi, niedawno przeczytało, o których się marzy itd.
Do tagu nominowała mnie Aleksandra z viktolandia.blogspot.com.
Spróbujmy!

A – Atlas najdziwniejszych zwierząt świata
Niektóre są naprawdę dziwne, obrzydliwe i niespotykane. To zbiór pełen dziwactwa. Dobrze mieć coś takiego na półce.

G – Gwiazd naszych wina
Trzeba mówić coś jeszcze?

N – Nexus
Doskonała lektura dla osób lubiących fantastykę naukową. Oprócz tego mogłabym polecić z tej samej litery i z tego samego gatunku Na srebrnym globie.

I – I dobry Bóg stworzył aktorkę
Powieść, przy której bawiłam się doskonale. Pełna humoru, ze świetnym narratorem, z polskiego podwórka. Naprawdę warto poznać.

E – Edukacja Kopciuszka
Pierwszy erotyk, jaki przeczytałam. Nie był zły, ale pokazał, że nie jest to gatunek dla mnie.

S – Sekret Milly
Powieść, która wbiła mnie w fotel. Z wyglądu niepozorna książka dla dzieci, w treści wstrząsająca, wzruszająca i zapadająca w pamięć. O tym, że nie tylko dorośli mogą przechodzić żałobę.

Z – Zombie survival
Bo czasem dobrze mieć taką wiedzę w głowie! 

K – Kotek Splotek
Urocza bajka z pięknymi ilustracjami. Mądra, zabawna i pięknie wydana. Uwielbiam ją, chociaż jestem już dorosłą kobietą. 

Przyjemny zbiór dla fanów. Tyrion to jeden z tych bohaterów, którzy zapadają w pamięć. Jego powiedzonka są zabawne, mądre, interesująca i inspirujące. Przy okazji to ładnie wydana lektura.

Nominuję:
czytamboczytam.blogspot.com
moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
my-life-in-bookland.blogspot.com
subiektywne-recenzje.blogspot.com
askier-pisze.blogspot.com 
imperiumksiazkomaniaczki.blogspot.com
turkusowa-sowa.blogspot.com

26 komentarzy:

  1. A mi aż tak Nexus się nie podobał, chociaż fantastykę naukową bardzo lubię. Ja niestety z tym tagiem miałabym problem bo w imieniu mam 3 razy A. Nawet nie wiem czy jedną bym znalazła na tę literę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jest problem, ja jakoś sobie poradziłam, ale faktycznie - na A jest mało książek :(

      Usuń
  2. No cóż, nosimy to samo imię, tym milej się czytało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnaś być przypadkiem w jednej ze swoich trzech prac o tej godzinie?

      Usuń
    2. Serio, Piotrek? Kiedy ci się znudzi to nękanie? To jest naprawdę żenujące, zachowujesz się jak dziecko z podstawówki.

      Usuń
    3. Serio uważasz, że twoj były po takim czasie interesuje się twoją nudną osobą...?
      Po prostu mnie ciekawi, że mając 3 prace, obijasz sie o 11 rano.

      Usuń
    4. Boshh... ty jesteś smieszna jak tworzysz sobie życie w internecie, dlatego tu wchodzę i cisne z cb beke.
      On pewnie nawet by cie na ulicy nie poznal. Pogodz sie z tym, ze ma cie gdzies i zyj dalej.

      Usuń
    5. Brak mi słów na te głupoty, które piszesz :D

      Usuń
  3. Na prawdę świetny pomysł na zabawę :) Mnie by było ciężej bo nie wiem czy jest książka która zaczyna się na literę Y :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to ja miałabym przeprawę z tym tagiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejszą zasadą w przypadku apokalipsy zombie jest nie bycie grubym. :P
    Swoją drogą, co trzeba mieć w głowie, żeby wierzyć w coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam nominację to tego Tag-u ale ciągle nie znajduję czasu na tę fajną zabawę ;)) Hmm... wydaje się, że przeczytałam tyle książek, tymczasem żadna, którą wymieniłaś nie jest mi znana ;)) Ale imię mamy te same :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych wszystkich powieści czytałam tylko Gwiazd naszych wina. Chyba muszę nadrobić zaległości. :D
    Pozdrawiam
    moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag :) Czytałam tylko "Gwiazd naszych wina" i była świetna!

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zabawa :) Ale w moim imieniu pojawia się litera Y, więc ciężko byłoby znaleźć polski tytuł :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag bardzo okej, ale na moje imię się nie nadaje (jak na razie) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiąc ten tag, mialam WIELKI problem ze znalezieniem książki na literę ,,y''... Zostawiłam to miejsce wolne, moi czytelnicy też mieli problem z książką na tę literę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabela Łapacz6 stycznia 2016 11:03

    Spróbuję tutaj :) IZABELA
    I- Inna bajka (Kasia Bulicz- Kasprzak)
    Z- Zbuntowana (V.Roth)
    A- A jeśli ciernie (V.C.Andrews)
    B- Byliśmy łgarzami (E.Lockhart)
    E- Echa miłości (R.Rushton)
    L- Lato opowieści (L.Summers)
    A- Alibi na szczęście (A.Ficer- Ogonowska) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabawa
    Moje byłyby takie (chociaż mam wiele tytułów, które mną zawładnęły):
    M - Mały książę Saint- Exupery
    O - Ostatnia piosenka Nicholas Sparks
    N - Nie płacz Kochanie Cathy Glass
    I - Igrzyska śmierci Suzanne Collins
    K - Kwiat Pustyni Waris Dirie
    A - Anioł stróż Nicholas Sparks

    OdpowiedzUsuń
  14. Również odpowiem tutaj :)

    U "Upragnione życie"
    R "Równowaga"
    S "Szkoła uczuć"
    Z "Znikasz"
    U "Uwikłani..."
    L "Lawendowy pokój"
    A "antipolis"

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!