My Little Pony tag




Apple Jack – książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne
Znów nadejdzie świt. Piękna saga rodzinna.

Pinkie Pie – najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej „czytelniczej karierze”
Chyba Dożywocie i I dobry Bóg stworzył aktorkę.

Rarity – książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów
O rany, nie wiem. Chyba Lilith, ale kompletnie nie podobała mi się ta bohaterka. Niemniej miała wpływ na wszystkich facetów.
A! I Ona.

Fluttershy – wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni
David Copperfield.

Twilight Sparkle – książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką
Każda z panną Marple.

Spike – książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią
Początek mnie i ciebie.

Rainbow Dash – książka, do której masz największy sentyment
Seria HP i Siedem wiedźm dla Arymana.

Nominuję:

8 komentarzy:

  1. Zawsze mnie Little Pony irytowało, bo niby co to jest? Konie? Tęczowe konie? Czy jeszcze coś innego? Tag zrobię i tak, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twilight Sparkle powinno byc! :P jak mozesz tak przekrecac?! :) moja corka nigdy by Ci tego nie wybaczyla! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, ja skopiowałam od kogoś i nie zwróciłam uwagi :O poprawiam!

      Usuń
  3. Uwielbiam ten tag, jest taki... kolorowy i bajkowy. A do HP sentyment ma wieeelu książkoholików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko Harrego znam i pannę Marple :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!