Liebster Blog Award







1. Twój książkowy mąż?
Nie mam, ale mogłabym się umówić na kawę z Woodsem z Przypadkowego szczęścia.

2. Czy wracasz do książek, które już przeczytałaś/eś? Dlaczego?
Tak, są takie lektury. Na przykład seria HP albo Samotność w sieci. Dlaczego? Po prostu je lubię, nie nudzą mi się.

3. Twój ulubiony książkowy blog? Dlaczego?
http://pannakac-pisze.blogspot.com, ponieważ teksty są dobrej jakości, prowadząca jest miła, jest tam schludnie i elegancko, a posty około książkowe są inspirujące!

4. Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek?
Nie mam jednego, czytam wszystko poza biografiami.

5. Czy podjadasz przy czytaniu?
Nigdy. Coś mogłoby się stać książce.

6. Co sądzisz o czytelniczych wyzwaniach?
Lubię je oglądać, podglądać jak innym idzie, ale sama nie biorę udziału. Teraz zapisałam się do Wyczytujemy zapasy, ale jak na razie w ramach wyzwania skończyłam dopiero dwie książki. Czasem brakuje mi zapału, nie lubię sobie niczego narzucać.

7. Jaka jest Twoja ulubiona baśń?
Dzikie łabędzie.

8. Jakie jest Twoje popisowe danie (mile widziany przepis)?
Hmm... Pieczone pierogi. Ale przepis to tajemnica!

9. Czy oglądasz jakichś youtuberów? Jeśli tak, to jakich?
Paweł Opydo, Rock Play i SargeThePlayer.

10. Kiedy ostatni raz kupiłeś książkę i jaka to była?
16 stycznia. Z promocji w Empiku.

11. Co lubisz robić z przyjaciółmi?
Gadać, oglądać filmy, milczeć – bo z nimi nie ma tej krępującej ciszy. Po prostu być sobą.

Pytania dla nominowanych:
Ulubiony kryminał.
Ile stron dziennie starasz się czytać?
Jaki film możesz mi polecić?
Masz jakieś ulubione seriale?
Czy twój ulubiony autor kiedyś cię rozczarował?
Masz ulubioną zakładkę? Pokaż.
Ulubiona seria książkowa.
Pierwszy tytuł z listy „muszę mieć”.
Na którą książkę czekałeś, ale cię rozczarowała?
Kawa czy herbata?
Gdybyś mógł pojechać na wakacje w dowolne miejsce znane z książek, które by to było?

Nominacje dla:
czytamboczytam.blogspot.com
moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
my-life-in-bookland.blogspot.com
subiektywne-recenzje.blogspot.com
askier-pisze.blogspot.com 
imperiumksiazkomaniaczki.blogspot.com
turkusowa-sowa.blogspot.com



4 komentarze:

  1. Oo, Woods nie jest taki zły. Ale Rush.. Byłoby ciekawie. ;d
    Fajnie się czytało ;)

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zdradzisz przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię wracać do Harry`ego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj ojoj :D Dzięki za nominację :)
    Odpowiedź na pyt. 5 - nic dodać nic ująć! Bezpieczeństwo książek najważniejsze!

    Pozdrawiam i ściskam,
    Ann

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!