Zimowy tag książkowy



Zimowy tag książkowy od www.kultusarnie.blogspot.com


Kakao książka, która rozgrzewa serce
Pełna miłości i nadziei Gwiazd naszych wina.

Śnieg
książka z białą okładką
Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Wersja ilustrowana bez papierowej okładki.

Mikołaj gruba książka lub długa seria
Długa seria –Seria niefortunnych zdarzeń. Gruba książka – Łotrzyki.

Rózga książka, której czytanie było męką
Lilith.

Prezent
bardzo dobra książka, którą możesz polecić każdemu!
Tożsamość Rodneya Cullacka.

6 komentarzy:

  1. Z "kakao" się zgadzam! Mam jeszcze zaległy, ale po świętach biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z "kakao" się zgadzam! Mam jeszcze zaległy, ale po świętach biorę się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobię na pewno, chociaż mnie tu nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro powinien się pojawić wraz z zaległym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej Lilith nie słyszałam wiele, a jeśli już, to negatywnie.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!