The Smurfs Book TAG






Zaległa nominacja od najpiękniejszej blogerki książkowej, czyli Rude czyta i The Smurfs Book TAG.

1.PAPA SMERF – książka z mądrym bohaterem, przywódcą
Książę cierni.

2. SMERFETKA - książka z miłą i sympatyczną bohaterką
Ostatnio mam z tym problem, bo trafiam na bohaterki, których nie trawię. Jednak niezmiennie przy takich pytaniach pojawia mi się w głowie obraz panny Marple, więc cała seria książek Christie z tą bohaterką.

3. WAŻNIAK - książka z bohaterem sprytnym/detektywem
Ponownie panna Marple.

4. OSIŁEK - książka z silnym i wojowniczym bohaterem
Seria Testy.

5. HARMONIUSZ - książka z motywem muzyki
Odgadnij, kim jestem.

6. CIAMAJDA - książka, którą wszyscy wychwalają, jednak tobie średnio się ona spodobała
Szukając Alaski.

7. ŚPIOCH - książka z nudną fabułą, że zasypiałeś przy jej czytaniu
To zapewne był jakiś kiepski erotyk, ale nie pamiętam tytułu.

8. MALARZ - książka z piękną okładką
Pięknych okładek znam kilkanaście. Pierwsza, która mi teraz przychodzi do głowy, to Lilith.

9. ZGRYWUS - Twoja ulubiona śmieszna książka
Nie ma.

10. ŁASUCH - książka, w której spodobał ci się wątek z jedzeniem
Cała nadzieja w Paryżu.

Nominuję:

8 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi , czy ja też mogę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam smerfy!
    Nie czytałam żadnej dopasowanej książki, ale chętnie nadrobię zaległości.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smerfy to była moja ulubiona bajka w dzieciństwie. Dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi "Szukając Alaski" bardzo się podobała ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeczytałam żadnej wymienionej przez Ciebie książki ;)
    Przynajmniej poznałam nowe, ciekawe tytuły :P
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!