Tag autorski



Autorski tag od Kuby z www.czytamboczytam.blogspot.com


Veronica Roth, autorka trylogii Niezgodna – książka, która złamała Ci serce
Chyba właśnie Wierna, chociaż wiedziałam, jak się skończy.

Andrzej Sapkowski, autor Wiedźmina – ulubiona książka polskiego autora
Samotność w sieci Janusza Leona Wiśniewskiego.

Regina Brett, autorka m.in. Jesteś Cudem – książka, która wiele Cię nauczyła
Mam wrażenie, że Zwilczona. Pokazała, że trzeba ufać sobie, robić też coś dla innych, ale nie zapominać o własnych marzeniach, pragnieniach.

John Green, autor m.in. Gwiazd Naszych Wina – książka, która ma wielu zwolenników, jednak Tobie nie przypadła do gustu
Szukając Alaski tego autora. Nie wiem, nie poczułam tej powieści.

J.K. Rowling, autorka Harry'ego Pottera – książka do której zamierzasz wracać w przyszłości
Harry Potter, Samotność w sieci, Kod da Vinci.

Stephen King, autor wielu thrillerów – ulubiona powieść grozy
Panowie Salem. Och, mocna powieść.

Małgorzata Musierowicz, autorka Jeżycjady – ulubiona lektura szkolna
Hmmm... Może być lektura ze studiów? Niebezpieczne związki, Na srebrnym globie, Chłopi.

Rick Riordan, autor Percy’ego Jacksona – książka z najlepiej wykreowanym światem
Córka zjadaczki grzechów ostatnio.

Sarah J. Maas, autorka Szklanego Tronu – bestsellerowa seria, którą uwielbiają wszyscy i zawładnęła również Tobą
Harry Potter.

Matthew Quick, autor m.in Prawie Jak Gwiazda Rocka – książka, która wywołuje uśmiech na Twojej twarzy
Prawdziwa kobieta to suka 2.

Nominuję:

3 komentarze:

  1. W większości znam autorów, ale John Green tylko jego powieść przeczytałam i mnie nie zachwyciłam. Papierowe miasta - mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi własnie "Szukając Alaski" bardzo się podobało, kwestia gustu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!