"Tablice spirytystyczne ouija" Alexandra Chauran



Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Liczba stron: 184

http://talizman.pl/100823-tablice-spirytystyczne-ouija-podrecznik-bezpiecznego-kontaktowania-sie-z-duchami-01001973.htmlAlexandra Chauran jest wróżką w drugim pokoleniu, profesjonalnym medium, wyższą kapłanką w trzecim stopniu wtajemniczenia. Ma na swoim koncie książkę Tablice spirytystyczne ouija. Książkę w Polsce wydało Studio Astropsychologii.

Tablice ouija posiada nadrukowane słowa, litery i cyfry. Ich celem było przyciągnięcie ludzi na seanse spirytystyczne. Obecnie tablice traktowane są jako zabawa. Tablice mają przywoła ducha, który udzieli odpowiedzi na nasze pytania. Najlepiej korzystać z nich podczas pełni. Duchy możemy pytać o to, jak zmarły, kiedy żyły, kim były. Możliwe są też pytania o nas – naszą przyszłość. 

Książka jest kompleksowym poradnikiem dotyczącym tablic ouija. Poznajemy ich historię, sposób używania i opinie na jej temat. Autorka nawiązała nawet do religii i popkultury. Opisała także co robić, by być bezpiecznym podczas seansów. Podała szereg pytań, które możemy zadać przywołanemu duchowi. Są one poukładane w kilku kategoriach.

W książce znajdziemy też informacje na temat manipulowania tablicą. Wpływ na nas poprzez tablice mogą mieć bliscy, ale też nieznani nam ludzie. To ważne, by obserwować innych i ufać im. Dla wielu osób korzystanie z tablicy jest zabawą. Nawet jeśli takie jest podejście osób obecnych podczas seansu trzeba wiedzieć, że niektórzy chcą przez to wydarzenie móc na nas wpłynąć.

Tablica, źródło: Wikipedia.pl
Ciekawym fragmentem jest przygotowanie seansu. Jest wiele rzeczy, które trzeba brać pod uwagę. Nawet dni tygodnia, pora dnia, czas w roku są ważne, jeśli zależy nam na skorzystaniu z tablicy.

Autorka umieściła w książce rozdział dotyczący historii opartych na faktach. Opowiadają one o ludziach mających styczność z tablicami. Niektóre z nich mrożą krew w żyłach. Są pouczające i wzbogacają lekturę poradnika.

Oprócz tego w książce znajdziemy bibliografię i notkę o autorce. To uzupełnia całość i sprawia, że książka choć niedługa jest pełna informacji, ciekawa i przydatna. Nie jest przepełniona zbytecznymi szczegółami, ale wyczerpuje temat i opisuje go dość przyjemnie. Autorka posługuje się plastycznym, ładnym językiem, który czyta się niemal jak powieść.

Polecam osobom, które wierzą w rzeczy nadprzyrodzone. Jeśli kiedyś zastanawialiście się nad działaniem tablic, tym, jak wygląda seans spirytystyczny, o co zapytać duchy i jak przygotować się do tego wydarzenia, na pewno powinniście sięgnąć po tę pozycję. Poradnik dostarczy wam informacji, o których wcześniej mogliście nie słyszeć. To także dobra książka dla osób, które lubią tego typu ciekawostki.


 
Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Studio Astropsychologii:   

20 komentarzy:

  1. To jest ciekawe! Jednak nie posunęłabym się do wywoływania duchów, lepiej nie igrać z losem. Horrory mogę oglądać, ba nawet się ich nie boję, ale moja wyobraźnia potrafi płatać mi figle i wiem, że po seansie spirytystycznym byłabym przerażona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam taki okres w swoim życiu, gdy bardzo interesowały mnie te sprawy. Do dziś mam trochę ciary, gdy myślę o tej tablicy. Ale jestem zdania, że przezorny zawsze ubezpieczony. Nie ma co dla żartów męczyć duchów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie ten temat pasjonował - pewnie przez horrory, które tak namiętnie oglądam. Z pozycją chętnie bym się zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę w rzeczy nadprzyrodzone, więc być może kupię tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam, sporo fajnych informacji dowiedziałam się z tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duchy! Przypomina mi się kolonia, gdy próbowaliśmy je wywoływać. Kolega chciał porozmawiać z Hitlerem... Grr, nie lubię takich rzeczy, ale zrobiło się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim autorskim książkowym wyzwaniu! ^^
    Szczegóły znajdziesz tutaj:) :
    http://otwartaksiega2002.blogspot.com/2015/12/read-more-books-challenge.html
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki o takiej tematyce czytam wtedy, gdy stanowi ona wątek jakiejś fantastycznej powieści ;) Po za tym, rzadko kiedy sięgam po takie pozycje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wywoływanie duchów czasem może sie obrócić przeciw nam :D Ostatnio oglądałam w MjM jak małe dzieci wywoływały ^^ próbowaliście jak byliście mali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany były, ale nie doszły do skutku. Bałam się :)

      Usuń
  11. Wczoraj oglądałam z mężem film "Diabelska plansza Ouija" i mogę stwierdzić, że książki i filmy związane z tą tematyką zdecydowanie nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fascynuje mnie ta tablica, ale nie miałabym odwagi jej użyć. Za dużo naooglądałam się cyba filmów.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Proponuję najpierw przeczytać biblię i przyjąć do serca Pana Jezusa. A takie tablice to czysty okultyzm. Podniecenie się takimi diabelskimi tworami nie prowadzi do niczego dobrego. Oczywiście każdy tu wyraża swoje zdanie i mam nadzieję że to moje nie będzie obiektem drwin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, czytałam Biblię. I tu nikt się nie podnieca.

      Usuń
    2. A ile razy ją czytałaś i czy ze zrozumieniem.Dla niektórych Biblia to tylko książka ale dla mnie to Słowo Boże. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Wystarczająco dobrze, by dostać z egzaminu z Biblii 4. Wiem też, że w Biblii dzieje się wiele gorszych rzeczy niż w moim poście. Pozdrawiam i ja.

      Usuń
    4. Może była to Twoim przypadku Biblia jehowych :-)

      Usuń
    5. Proszę przytoczyć mi kilka tych "gorszych rzeczy".

      Usuń
  14. Spotkałam się kiedyś z tą tablicą w książce i w filmie. Wrażenia jakie mi po nich pozostały wystarczająco odrzucają mnie od takich rzeczy. Wywoływanie duchów to nie dla mnie. Kojarzy mi się to z Dziadami Adama Mickiewicza. Za dużo romantyzmu ;/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!