Sweet Book Tag



Sweet Book Tag od Sary z www.kultusarnie.blogspot.com


Donut – książka, w której czegoś ci brakowało.
Bo we mnie jest ex i Wariat na pogorzelisku. Brakowało mi zakończenia. W obu jest ono do zinterpretowania przez czytelnika, trochę mnie to irytuje, bo nie zawsze otwarte zakończenia są dobre. W tych przypadkach wolałabym jedno konkretne zdanie, które by mnie wbiło w fotel, niż takie urwanie.

Pudding – książka z rozlazłym bohaterem.
Nic mi się nie kojarzy.

Lody – książka, która zmroziła ci krew w żyłach.
Panowie Salem. Przerażająca opowieść, idealna na Halloween.

Czekolada – książka, którą możesz czytać na okrągło i nigdy ci się nie znudzi.
Seria HP.

Ciastko – książka, która złamała ci serce.
Wierna, chociaż znałam zakończenie przed czytaniem.

Cukierek – ulubiona krótka książka lub książka z dzieciństwa.
Dzikie łabędzie Andersena.

Tort – najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.
Seria HP ponownie. Nie umiem wybrać jednej części.

Nominuję:

1 komentarz:

  1. O tak, HP to ja tez mogę czytać wciąż i wciąż :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!