Disney Book Tag



Disney book tag od Dominiki z www.modnaksiazka.blogspot.com
Źródło: www.modnaksiazka.blogspot.com

Mała Syrenka – bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.
Michał z Kiedyś jutro.

Kopciuszek – bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę.
Sage z Fałszywego księcia.

Królewna Śnieżka – książka, w której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie.
Grey. Dwie główne postacie.

Śpiąca Królewna – książka, podczas czytania której zasnęłaś.
Chyba nie ma takiej.

Król Lew – bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem.

Piękna i bestia – książka, której się obawiałaś, a okazała się wspaniała.
Gwiazd naszych wina.

Alladyn – bohater, którego życzenie się spełniło.
Szczęsny z Dożywocia w końcu zasmakował miłości.

Mulan – bohater, który udaje kogoś, kim nie jest.
Sage z Fałszywego księcia.

Toy Story – książka, której bohaterów chciałabyś ożywić.
Chyba z kryminałów Christie – panną Marple.

Disney Descendants – ulubiony czarny charakter.
Książkowo? Chyba Jorg.

 Nominuję:
http://majkabloguje.blogspot.com
http://kitty--candy.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Czemu obawiałaś się "Gwiazd naszych wina" ? :)

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pierwsza książka Greena, którą czytałam i nie wiedziałam, czy mi się spodoba. Była chwalona, ja byłam przed filmem i obawiałam się, że będę rozczarowana.

      Usuń
    2. Zgadzam się "Gwiazd naszych wina" wspaniała książka😊

      Usuń
  2. Jak najbardziej świetny post ;)
    Wesołych świąt! **

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nieco obawiałam się "Gwiazd naszych wina" - podobała mi się, aczkolwiek nie wywarła na mnie tak ogromnego wrażenia, jak na innych czytelnikach. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym ożywić Marple :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!