Colourful book tag



Colourful book tag od Kuby z www.czytamboczytam.blogspot.com



1. Szary – kolor ponadczasowy – książka, która może być uznana za ponadczasową
Na srebrnym globie, ponieważ pokazuje samotność człowieka, moralność, problem z religijnością, odseparowanie od ukochanych, tęsknotę i życie pośród innych, a jednak w pojedynkę.

2. Czarny – kolor silnych emocji – książka, która wywoływała u Ciebie wiele emocji
Marta Orzeszkowej. Chyba tydzień chodziłam zdenerwowana na świat za to, co przydarzyło się tytułowej bohaterce.

3. Biały – symbol neutralności – książka, do której jesteś neutralnie nastawiony
Ostatnio chyba Egzamin dojrzałości. Nie była to zbyt porywająca lektura.

4. Niebieski – kolor niezawodności – książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat
Tożsamość Rodneya Cullacka.

5. Zielony – kolor nadziei – książka, która dała Ci nadzieję
Zwilczona.

6. Czerwony – kolor miłości i nienawiści – książka, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz
Harry Potter. Kocham – to jasne. Czemu nienawidzę? Bo mogłabym jeszcze przeczytać ze dwa tomy, bo się skończyło, i symbolizuje moje dzieciństwo, które dawno za mną.

7. Złoty – symbol bogactwa – książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach
Nie wiem.

Nominuję:

12 komentarzy:

  1. Chyba przeczytam "Na srebrnym globie", bo tak wspomniałaś o tej książce i okazuje się, że idealnie trafia w mój czytelniczy gust. Muszę trochę pomyszkować i poszukać jej w jakiejś okazyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też na Wolne Lektury. Ja stamtąd brałam. Bardzo dobra pozycja, jeśli nie przeszkadza Ci nieco inny język.

      Usuń
  2. HP <3 Dzięki za nominację, jak już uporam się z problemami, brakiem jakichkolwiek chęci to stworzę własne zestawienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy darzy Harrego Pottera takimi skrajnymi uczuciami. Z jednej strony się go kocha, a z drugiej ubolewa nad brakiem kolejnych książek, które na pewno z zapartym tchem by się czytało. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na tag :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zgadzam się co do Pottera.. Uwielbiam i chociaż pomału mogło by się wydawać, że wyrastam, to nadal uwielbiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag, nie widziałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już robiłam na swoim blogu ten TAG, ale może zrobię go jeszcze raz ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z książek, w sumie chyba tylko o Harrym słyszałam! Którą polecasz najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, chociaż poznałam Pottera, jednak pierwszy tom wynudził mnie, więc zrezygnowałam z sięgania po kolejne. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!