Agatha Christie book tag



Jako fanka twórczości Christie postanowiłam, że stworzę tag. To pierwsza moja próba, więc nie wytykajcie mi zbyt wielu błędów :)

Zabójstwo Rogera Ackroyda – sztylet – książka, której zakończenie „przebiło” ci serce.
Wierna.

Zerwane zaręczyny – trucizna – książka, o której nie możesz zapomnieć.
David Copperfield. Jedyna, po której miałam kaca książkowego.

Śmierć na Nilu – pistolet – książka, w której nie brakuje akcji.
Testy.

Morderstwo w Orient Expressie – pociąg – książka, w której bohaterowie dużo podróżują.
Gracz. Powieść, której akcja rozgrywa się w pociągu.

Dziesięciu Murzynków – wyspa – książka, w której akcja dzieje się w niewielkiej przestrzeni (wyspa, dom, małe miasteczko).
Na srebrnym globie. Wiem, że Księżyc jest duży, ale ciągle siedzieli tylko w swojej małej wiosce, a samotność głównego bohatera ograniczała jego świat do miejsca, w którym mógł widzieć Ziemię.

Morderstwo na polu golfowym – Herkules Poirot – książka z detektywem, którego zdolności są niesamowite.
Zło, które żyje pod słońcem.

Noc w bibliotece – panna Marple – książka z błyskotliwą główną bohaterką.
I dobry Bóg stworzył aktorkę. Dorotka jest obłędna, choć trochę pyskata. Świetna kobieta!

Tajemnicza historia w Styles – debiut – pierwszy kryminał, który przeczytałeś.
Śledztwo na cztery ręce Agathy Christie.

Nominacje:
mianigralibro.blogspot.com
turkusowa-sowa.blogspot.com
czytamboczytam.blogspot.com
moje-spojrzenie-na-kulture.blogspot.com
my-life-in-bookland.blogspot.com
subiektywne-recenzje.blogspot.com
askier-pisze.blogspot.com 
imperiumksiazkomaniaczki.blogspot.com
moje-buki.blogspot.com
majkabloguje.blogspot.com
kultusarnie.blogspot.com
krzywerecenzje.blogspot.com
isabelczyta.blogspot.com
ksiazkowy-wolontariat.blogspot.com
ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com
97books.blogspot.com
viktolandia.blogspot.com
pasjanaszymzyciem.blogspot.com
kociara-mojepasje.blogspot.com
kitty--candy.blogspot.com 
magicznerecenzje.blogspot.com
ksiazkomiloscimoja.blogspot.com
hrosskar.blogspot.com
ruderude-czyta.blogspot.com
blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

17 komentarzy:

  1. Ciekawy tag :) Ja z Agatą Christie poznałam się w gimnazjum. Jedną z jej książek miałam jako lekturę :) Bardzo mi się spodobała, więc przeczytałam jeszcze klika tytułów, które wyszły spod jej pióra :)

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub klikniesz w linki :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/12/swieta-coraz-blizej-czyli-prezenty-last.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na tag :D i ile nominacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny TAG ^^
    Z pewnością kiedyś go wykonam :)
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, jak miło widzieć swój blog w nominacjach do takiego ciekawego tagu. Posty na kolejne kilka tygodni mam już zaplanowane, jednak gdy tylko znajdę czas i "wolny termin" z chęcią podpowiadam na pytania. Jeszcze raz dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uch... Aż wstyd przyznać, ale nie czytałam jeszcze żadnej powieści tej autorki! Może kiedyś. :)
    moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG, może kiedyś będę miała możliwość go wykonać. Jak się cieszę, że znalazłam tu Morderstwo w Orient Expressie, brakuje mi Rosemary znaczy pamięć - wieczna miłość :)

    Obserwuję i będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki oryginalny tag. Świetnie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag zamieszczę po Nowym Roku zapewne, teraz mam już kilka zaplanowanych postów do końca roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci ten tag wyszedł :D Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiony :D
    http://moje-buki.blogspot.com/2016/01/agatha-christie-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabójstwo Rogera Ackroyda – sztylet – książka, której zakończenie „przebiło” ci serce.
    "Wierna". Zgadzam się. I "Mechaniczny książę".

    Zerwane zaręczyny – trucizna – książka, o której nie możesz zapomnieć.
    Trucizna brzmi tak negatywnie. Ale utkwiła mi w pamięci "Okularnica"

    Śmierć na Nilu – pistolet – książka, w której nie brakuje akcji.
    "Testy". Aga, czy Ty czytałaś te same książki co ja w tym roku? :P

    Morderstwo w Orient Expressie – pociąg – książka, w której bohaterowie dużo podróżują.
    "Czerwień rubinu" xD Mam nadzieję, że w czasie też się liczy :D

    Dziesięciu Murzynków – wyspa – książka, w której akcja dzieje się w niewielkiej przestrzeni (wyspa, dom, małe miasteczko).
    "Krwawy fiolet". Nie dosyć, że małe miasteczko, to stwory siedzą nawet w szybach.

    Morderstwo na polu golfowym – Herkules Poirot – książka z detektywem, którego zdolności są niesamowite.
    "Pierwszy grób po prawej". Ma niesamowite zdolności, nie tylko detektywistyczne :D

    Noc w bibliotece – panna Marple – książka z błyskotliwą główną bohaterką.
    "Testy", "Zbuntowana", "Mechaniczna księżniczka", "Mroczne umysły", "Dotyk Julii"… :D

    Tajemnicza historia w Styles – debiut – pierwszy kryminał, który przeczytałeś.
    "Wszystko czerwone".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie jesteśmy na fali nowości :D
      Wierna - no błagam, jako można?!!?!!?!

      Usuń
  12. Spotkałam się z "Morderstwem w Orient Expressie" , rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!