The Games Book Tag



The Games Book Tag, który znalazłam u Martyny.

1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji
Endgame.

2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek
Agatha Christie.

3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie
Nie wiem.

4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce
Lilith.

5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałabym żyć
Seria HP – Hogwart!

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych
Według Lubimy Czytać – Tożsamość Rodneya Cullacka.

7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić
Endgame.

8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości
Testy.

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria
Harry Potter.

10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy
Ponownie seria HP.

11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia
Śmierć w chmurach.

12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce
Przyzwoitka.

Nominuję: 

16 komentarzy:

  1. Genialny tagi! Podobają mi się twoje odpowiedzi z większością się zgadzam! ;)
    Zapraszam do mnie moment-for-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację! ;) Ciekawy tag, aczkolwiek nigdy się jeszcze nie bawiłam w takie cuda... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! I zapraszam do siebie po odbiór kolejnego ;) http://askier-pisze.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację! Bardzo fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chciałabym żyć w świecie Harryego Pottera :D
    About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy tag, może i ja kiedyś go wykonam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że Tag się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za nominacje! :*
    Już lecę pisać swoje odpowiedzi! :)
    Bardzo ciekawy ten Tag :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam zamysł jest świetny, jednak niektóre z punktów bym inaczej sformułowała.
    Ostatnio znalazłam blog http://mooonly.blogspot.com/ (prosty, a fajny i o wszystkim, o książkach też). blog o wszystkim, o książkach też, świetnie prowadzony.
    Nie zostawiłam tam komentarza (może powinnam, ale jestem raczej z tych tylko czytających posty), ale zastanowiła mnie "Lalka". Było nawet narodowe czytanie "Lalki", a mnie wpis na tym blogu zaciekawił pod tym względem, czy są jeszcze wśród uczących się ludzie, którzy widzą sens takich lektur.
    Może ktoś wymyśliłby taką grę dotyczącą lektur, które warto przeczytać i dlaczego. Bo może tylko ja nie widzę zalet np. Lalki
    Znów się rozpisałam, dlatego nie umieszczam komentarzy ;) Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jedno zdanie powtórzyłam 2x ;) Sorry

      Usuń
  11. Dziękuję ! Postaram się szybko odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!