Lubimy Czytać Book Tag






Sebastian z Zaczytany w książkach nominował mnie do Lubimy Czytać Tag. Oto moje odpowiedzi:

1. Jak książka została ostatnio przez Ciebie oznaczona jako przeczytana?
Śmierć nocy letniej jako ostatnia trafiła na mogą półkę.

2. Jaką pozycję ostatnio oznaczyłeś jako „Chcę przeczytać”?
Osobliwy dom pani Peregrine.

3. Co planujesz przeczytać jako następne?
Kończę Lilith i bardzo chcę zacząć Imperium robotów, które śni mi się po nocach :)

4. Czy masz swoją listę życzeń na Lubimy Czytać?
Mam, a na niej dwie pozycje: Sześć żon i wiele kochanek. Historie kobiet Henryka VIII i Królowe: Sześć żon Henryka VIII.

5. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Staram się nie kupować książek, a jeśli już to są to bardzo spontaniczne decyzje, więc trudno powiedzieć. Staram się uzupełniać braki na półkach, bo nie wszystkie serie mam pełne, więc pewnie będzie to jakaś pozycja z luk :)

6. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytac.pl?
Tylko dwa.

7. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na portalu lubimyczytac.pl?
Agatha Christie, Ian Fleming, Dan Brown, Christopher W. Gortner, Philippa Gregory, Edgar Allan Poe, J.K. Rowling, J.R.R. Tolkien, Janusz Leon Wiśniewski i Jerzy Żuławski.

8. Jesteś w jakichś grupach na tym portalu?
Nie.

Nominuję:

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :D
    Jakiś czas temu realizowałam ten tag, ale za jakiś czas na pewno znowu się do niego zabiorę z nowymi informacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Niedługo na pewno odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poe jest cudowny, kocham go całym moim sercem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy czytać to niezła skarbnica, bardzo lubię tę stronę ;) I mam nadzieję, że szybko uda Ci się zdobyć to co masz na liście życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! Mam motywację do ogarnięcia LC :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!