Literackie Miasteczko TAG



#LiterackieMiasteczkoTAG



RATUSZ
Idealnie pasuje mi tu Cia z Testów. Ta dziewczyna wie, jak być sprawiedliwą, zresztą szkolona jest po to, by rządzić.

SKLEP
W sklepie widzę... Niestety, widzę tylko Anę z Pięćdziesięciu twarzy Greya. To jedyna scena z filmu, która według mnie wypadła dość naturalnie i jakoś nie mogę się jej pozbyć z głowy.

ZOO
To trudne pytanie, ale chyba wujcio Montgomery z Serii niefortunnych zdarzeń.

KLUB
Oczywiście Sutter z Cudowne tu i teraz. On nawet cichą domatorkę zmieni w królową imprezy.

KAWIARNIA
Po przeczytaniu Przypadkowego szczęścia z każdą knajpą kojarzy mi się już tylko Della.

SZKOŁA
No oczywiście, że Hermiona. Kto inny mógłby być kujonem numer jeden? Jako dyrektor pewnie też by się nieźle sprawdziła!

MUZEUM
Taita byłby świetnym przewodnikiem. Jego gawędziarstwo i znajomość ciekawostek na pewno przyciągnęłaby tłumy. To bohater Ognistego Boga, który ożywiłby nawet muzealne antyki.

SZPITAL
Pan doktor Ferrasa z Odgadnij, kim jestem to seksowny lekarz, który mógłby zajmować się nawet złamanym sercem.

BANK
Och, bankier. Z pieniędzmi kojarzy mi się tylko Ebenezer Scrooge. On już by zadbał o finanse... głównie swoje.

KSIĘGARNIA
Tu niestety nieksiążkowo – Bella z Pięknej i Bestii. Jej żywiołem są książki, więc nie ma się co dziwić, że widzę ją na tym stanowisku.

Zapraszam do zabawy:

8 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że mi ze sklepem kojarzą się bliźniacy Weasley, a nie Gray ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czysty przypadek - jedyna scena, która w filmie mi się spodobała. I uważam, że Ana nadaje się tylko na kasjerkę :)

      Usuń
  2. Mi byłoby ciężko kogoś dopasować do takiego miasteczka, no oprócz Hermiony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Razem z Cią do Ratusza zatrudniłabym Endera - jako dyplomata działa cuda :D Do szpitala wrzuciłabym Daemona z "Obsydianu" - całkiem nieźle mu szło składanie Katy^^ (Jakoś tak czytałąm ostatnio) A jako pomocnika do księgarni zatrudniłabym Mo z "Atramentowego serca" :) Kto jak kto, ale on kocha książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wykonania nominacji!
    http://kultusarnie.blogspot.com/2015/11/sweet-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha wszyscy wysyłają Hermionę do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób Hermionę daje do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko Hermionę i Scrooge'a, ale w wyznaczonych miejscach na pewno świetnie by się sprawili. :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!