Andrzejkowy tag książkowy




Ula z askier-pisze.blogspot.com wymyśliła tag związany z andrzejkami. Zapraszam!


Stary klucz – książka, w której bohater otwiera z czasem wszystkie szuflady
Chyba tu wpisałabym każdy kryminał. Takimi szufladami są ślady, które pojawiają się powoli i są ciągle zamykane i otwierane.

Wosk – książka, w której nie wiadomo o co chodzi, ale o coś jednak chodzi
O rany, chyba Wariat na pogorzelisku.

Magia – książka, która coś zmieniła
Harry Potter – zmieniła we mnie podejście do czytania.

Wróżby – książka, która w przyszłości musi być moja
Wszystkie Philippy Gregory.

Buty – książka, która zostawiła ślad
Zwilczona.

Andrzej – dzielny i mężny bohater
Thor z Przeznaczenia bohaterów.

Fusy – książka z okropną okładką
Dziewczynka, która przestała mówić.

Tarot – książka pełna nawiązań
Nie wiem. Kojarzy mi się, że powinnam tu wstawić jakąś pozycję ze studiów, ale mam pustkę w głowie. Uzupełnię, jak sobie przypomnę!

Przewidywania – książka, którą przeczytam jako następną
Trudno powiedzieć. Chyba Łotrzyki.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wykonanie tagu! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam zrobić ten TAG, ale nauka do sprawdzianu z matematyki tak mnie skutecznie mnie zajęła, że niestety nie starczyło mi czasu ;/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!