Tolkienowski Tag Książkowy





Nominacja od Rude recenzuje, dzięki!

Drużyna Pierścienia – ulubiona książkowa paczka przyjaciół. 
Harry, Ron i Hermiona. Chyba nikogo nie zaskoczyłam, prawda?

Pierścień – ulubiona książka o władzy.
Biała królowa.

Nazgul – książka, która wzbudziła we mnie strach.
Miasteczko Salem.

Bilbo Baggins-Włamywacz – książka, która nieoczekiwanie wkradła się do mojego serca.
Lament.

Sam Gamgee – bohater, który mógłby zostać moim przyjacielem.
Panna Marple z książek Agathy Christie.

Eowina i Faramir – ulubiona książkowa para.
Lupin i Tonks.

Gandalf – ulubiony pisarz-czarodziej.
Janusz Leon Wiśniewski.

Sauron – znienawidzona książkowa powieść.
Brak.

Gollum – bohater książki, któremu współczuję.
Rahima z Afgańskiej perły.

Hobbiton – moja książkowa ojczyzna.
Hogwart.

14 komentarzy:

  1. Pisarz czarodziej - bardzo mi się spodobała Twoja odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Lupin i Tonks są najlepszą parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie dlaczego. Dlaczego Lupin i Tonks... przez Ciebie jestem znowu w żałobie :(
    serio byłaś się na "miasteczku Salem"? Mnie nie ruszyło ;) ale ja jestem dziwna, nie boje się horrorów ;) to moja wyobraźnia mnie przeraża :D
    pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, miałam wtedy ze 14 lat... Może to dlatego. Jako dorosłą przestraszyło mnie "Panowie Salem", więc coś w tym musi być ;)

      Usuń
  4. Fajny TAG i ciekawe odpowiedzi. Faktycznie, jak miało się 14 lat to można było przerazić się na "Miasteczku Salem" :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny TAG! Całkowicie w moim klimatach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nominuję Cię do Taga - lubimy czytać :)
    http://modnaksiazka.blogspot.com/2015/10/lubimy-czytac-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O, bardzo przyjemny tag. Jak widzę - Rowling rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne! :) Lubię czasem poczytać tagi. Naprawdę nie ma żadnej książki, której nie lubisz? :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoo naprawdę nie spotkałaś jeszcze żadnej książki, którą byś znienawidziła ? W takim razie zazdroszczę, bo ja mam kilka takich tytułów. Pytania do tagu bardzo fajne, ale co to tematyki przewodniej to nie dla mnie. Chociaż może kiedyś się przełamię i przeczytam coś Tolkiena

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny TAG :) Chciałabym o zrobić u siebie na blogu, ale podejrzewam, że miałabym sporo trudności z odpowiedzią na niektóre pytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Tolkiena i chyba też zrobię ten tag u siebie, fajne odpowiedzi :)

    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!