Wyniki konkursów

Zakończył się wszystkie konkursy, które ostatnio organizowałam. Oto wyniki.
Pierwszy konkurs polegał na pokazaniu na zdjęciach swoich pragnień. Oto trzy osoby, które otrzymują książki i zakładki:

Anna
Ola
Alisha Black

Odezwijcie się na maila ksiazka-od-kuchni@wp.pl, wyślę Wam nagrody.

Sowi konkurs
Ponieważ zgłoszeń było niewiele proszę wszystkie osoby, które się zgłosiły o podanie mi adresów do wysyłki nagród. Piszcie na ksiazka-od-kuchni@wp.pl i w tytule wpisujecie "sowi konkurs".

UWAGA!
Ponieważ zgłoszeń w fotograficznym konkursie "Pokaż swoje pragnienia" osób też było niewiele - proszę o kontakt na ksiazka-od-kuchni@wp.pl. Wyślę Wam zakładki w ramach nagrody pocieszenia. Piszcie w temacie "pragnienia - zakładki".

15 komentarzy:

  1. Wszystkie osoby z sowiego konkursu? Jak miło <3 tą wiadomością poprawiłaś mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje, jednak zapomniałam wziąć udział w konkursie. :(

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) gratuluje
    Alisha Black - jak widzę pragnienia mamy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wiadomość! Bardzo dziękuję, bardzo mi się marzyły te zakładeczki :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiadomość! Zawsze chciałam dostac/wygrac te sówki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla laureatów, w dwóch przypadkach podzielam Twoje zdanie, Aga!
    I jaka Ty jesteś dobroduszna, tyle szczęścia nam wszystkim rozsyłasz cudownymi sówkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wiadomość. :) Poprawiłaś mi humor, marzę o sówkach. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Spieszę poinformować, że nominowałam Cię do ALBO ALBO TAG:
    http://pannakac-pisze.blogspot.com/2015/09/book-tag-albo-albo-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!