23 fakty na temat blogerki

Dziś nie będzie recenzji. To dzień szczególny, dlatego postanowiłam zrobić to samo, co w zeszłym roku. Zapraszam was na 23 fakty na mój temat. Część z nich na pewno jest znana tym, którzy śledzą mojego bloga.

1. Piszę pracę licencjacką na temat słowników.
2. Poznałam w końcu symbol mojego znaku zodiaku (pkt 12).
3. Od września spełniam swoje marzenia - jedno na miesiąc.
4. Nigdy nie opuściłam granic Polski.
5. Jestem śpiochem.
6. Nie lubię bałaganu, ale nie lubię też sprzątać.
7. Jestem niesamowicie wrażliwa - płaczę na niemal wszystkich filmach.
8. Co najmniej raz w miesiącu jestem w kinie. Zdarza się, że chodzę na filmy co tydzień.
9. Dalej pracuję jako dziennikarz w lokalnej gazecie (pkt 9).
10. Uwielbiam gramatykę. Im więcej się jej uczę, tym mniej ją znam.
11. Śpiewam w samochodzie.
12. Nie śpiewam pod prysznicem.
13. Jestem szczęśliwym singlem.
14. Kończę dziś 23 lata.
15. Uwielbiam filmy o Jamesie Bondzie.
Źródło
16. Marzę o tym, by mój blog został w końcu doceniony... przez czytelników. Chciałabym, by czuli się tu dobrze, znaleźli to, co ich interesuje, i nie bali się do mnie napisać w razie pytań.
17. Bywam złośliwa, najczęściej nieświadomie.
18. Uwielbiam Henryka VIII. Jestem wielką fanką jego drugiej żony, Anny Boleyn.
19. "Harry Potter" to jedna z pierwszych książek, które przeczytałam samodzielnie, bez zmuszania i z wielką przyjemnością.

20. Zgubiłam swój book holder i jestem załamana z tego powodu.

21. Jestem nieśmiała.
22. Noszę okulary... bez nich nie jestem w stanie zobaczyć tego, co jest dalej. Na szczęście do książek nie są mi potrzebne!
23. Nie lubię robić list.

23 komentarze:

  1. Świetna notka! Ze sprzątaniem mam podobnie. Moja pierwsza książka czytana z uwielbieniem to "Kubuś Puchatek" :) Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Oby wszystkie Twoje marzenia się spełniły!

    Ja też noszę okulary bez nich jestem całkowicie ślepa ;) I płaczę na wszystkich filmach gdzie są zwierzaki, wyjątkiem jest Titanic i ostatnia część Hobbita - i wcale nie chodzi mi tutaj o wątek miłosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! ^^
    Nieświadomie złośliwa? Skąd ja to znam :P Granicę Polski opuściłam tylko w górach - przy słupkach granicznych! Okulary mam, -2,5, ale widzę bez nich to i owo. Gorzej, jak z kimś się umawiam, a nie mam okularów, wtedy nie wiem, kto, co, gdzie i jak :)

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię poznać! ^^

    18. Uwielbiam Henryka VIII. Jestem wielką fanką jego drugiej żony, Anny Boleyn. - oj, ja też! Pokochałam ich po filmie "Kochanice króla" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "1. Piszę pracę licencjacką na temat słowników." - O, brzmi bardzo ciekawie! Zdradzisz coś więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównuję dziewięć czasowników związanych z żartowaniem w siedmiu powojennych słownikach :) opis, definicje i sposób przedstawienia.

      Usuń
  6. Punkt 10 - mam to samo :P
    22 - też powinnam nosić okulary, gdy prowadzę samochód, ale do książek jest mi to zbędne.
    Fajny post i miło poznać cię bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! A praca licencjacka - o matko, tylko nie słowniki! :P
    Właśnie, jutro może przejdę się na pocztę i będziesz mieć book holder. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym używać to urządzonko co masz na placu ;)

    Praca o słownikach - to musi być coś ciekawego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją pierwszą książką był chyba Pinokio, no i nie rozumiem jak możesz nie lubić pisać list. Listy są niezbędną rzeczą i chyba nie miałabym bez nich życia. Słowniki, oj, słowniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat!! :) Też jestem śpiochem :) W paru innych punktach też się zgadzamy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!
    Sama też jestem wielkim śpiochem i nie lubię robić list ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość nietypowe Twoje fakty ;) Wszystkiego najlepszego więc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, zazdroszczę tematu pracy licencjackiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej wyprzedziłaś mnie. Ja planowałam w nowym roku umieścić 10 faktów o sobie haha.
    W końcu znalazłam osobę, która płacze prawie na każdym filmie jak ja. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyna hahah

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w takim razie! Też noszę minusy do patrzenia w dal :D HP to jedna z pierwszych serii, które "pochłaniałam", choć do czytania nigdy nie musiałam się za specjalnie zmuszać. Też piszę aktualnie licencjat (po niemiecku), ale i magisterkę (po angielsku) - moja praca licencjacka jest o legendach :D Szkoda, że book holder się zagubił - ale jeśli zagubił się w domu, to może jeszcze jest szansa, że się znajdzie? :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne sprzątanie nie pomogło - dalej jest zagubiony :(

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :) Wspaniale, że spełniasz jedno marzenie na miesiąc. Pozazdrościć :) Mnie w wakacje udało się zrealizować kilka największych, które były możliwe (zazwyczaj moje marzenia są mało realne): pojechałam na Ostróda Reggae Festival oraz na Woodstock, gdzie skoczyłam na bungee. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z czystym sumieniem zgadzam sie z punktem 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się punkt ze spełnianiem marzenia co miesiąc :) Mamy wspólne to, że ja też płaczę na filmach :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!