Zakładki

Prawie każdy, kto czyta książki, stosuje zakładki. Niekiedy są to bilety autobusowe, paragony... Ważne, by działało.
Jestem wielbicielką zakładek. Mam ich setki, używam na zmianę. Chciałabym pokazać Wam część moich zbiorów.

 Uwielbiam ręcznie robione zakładki. Niewiele ich sama tworzę, często za to dostaję je od znajomych.
 Często kupuję zakładki w księgarniach lub u osób, które je tworzą.


 Świecące w ciemności zakładki:
 Mam też niewielki zbiorek zakładek od portalu nakanapie.pl. Uwielbiam je!
Świetne zakładki stworzyła również strona w.bibliotece.pl. Na pewno poznajecie sówki :)
 
 I na pewno warte pokazania są zakładki, które znalazłam w różnych książkach lub zdobyłam na targach.

Na koniec folklor:

A Wy macie zakładki, używacie?

28 komentarzy:

  1. Świetne :D Ja też mam sporo zakładek różnej maści, ale głównie używam tych metalowych :) Mam motyla i smoka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakładki! ja również zakładek używam, ale w porównaniu do Twoich to moje są takie zwyczaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja jestem skazana na kawałek szarej gazety lub paragon, bo mój synek zabiera mi wszystkie zakładki ;) Kiedyś też miałam ładną kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zbiór. Aż pozazdrościć. Sama również mam kilka ulubionych zakładek, ale ty masz ich zdecydowanie więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zakładki, a ty masz dość ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :) Ja ostatnio wysłałam Ci większość swojej kolekcji, więc używam zakładek, które akurat są pod ręką. :) Na szczęście przy czytniku nie potrzeba zakładek. :)

    Fajnie, że książkowa pasja łączy się z innym zainteresowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne i jak dużo! Zazdroszczę tak imponującego zbioru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd masz te świecące w ciemności? Zakupiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywne te Twoje zakładki. Osobiscie z takich lepszych to mam dwie na magnez kupione jeszcze w Holandi :) Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. czarna, w kształcie miasta (?) 1. fotka - GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te na zdjęciu z truskawką i króliczkiem są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam bardzo mało zakładek ;/ Ubolewam ad tym i cały czas kombinuję jak dorobić się większej ilości tych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zbieram zakładki, a że mam znajomą, która zajmuje się scrapbookingiem to często się do niej pięknie uśmiecham :D Sówki poznaję - zielona aktualnie się już zniszczyła i w ruch poszła pomarańczowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zakładki! Ja nie mam aż tak pokaźnej kolekcji, ale za to uwielbiam te "plastikowe" z Matrasa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż cudowne nabytki :D Ja używam jednej i tej samej, a resztę chomikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże, nagle poczułam jak boleśnie niewielka jest moja kolekcja xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja. Zakładki są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki. Podebrałabym kilka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świecące w ciemnościach - chcę :D ale może jakiś inny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te, których najbardziej Ci zazdroszczę to świecące sówki i czarne miasto! Są ekstra :P A widzę, że zakładki ode mnie jeszcze się nie rozpadły- nawet nie wiesz jak się cieszę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham zakładki!
    jak byłam młodsza razem z kuzynką umawiałyśmy się co sobotę na różne wyklejanki i tego typu rzeczy, kilka razy robiłyśmy zakładki, niektóre przetrwały i korzystam z nich do dzisiaj :)
    bardzo przypadła mi do gustu czarna zakładka z miastem :3
    serdecznie pozdrawiam, zwariowana książkoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna, każda ma swój klimat i jest niepowtarzalna :) Ja mam kilka zakładek, a i tak korzystam z jednej którą już reperowała i podklejałam kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałam się jeszcze z zakładkami świecącymi w ciemności:)
    Zapraszam na bloga, który powstał nie dawno :)
    http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna ta Twoja kolekcja! Najwięcej mam takich zakładek, które znajduję w książkach, a jednak mam jedną swoją ukochaną, którą dostałam w prezencie i tą używam. Dlatego wygląda już tragicznie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że masz duzo zakładek wykonanych własnoręcznie- tez sama robię zakładki, najczęściej potworki

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!