Wyniki konkursu urodzinowego

Do konkursu zgłosiło się 17 osób. Wydaje mi się, że to całkiem sporo, szczególnie gdy spojrzy się na trudne zadania, które Wam dałam.
Tak jak mówiłam - każde zadanie ma jednego zwycięzcę. Oto oni:
1. Czy okładka ma znaczenie?
2. Przekonaj mnie do przeczytania Twojej ulubionej książki.
3. Co daje ludziom czytanie.



Postanowiłam przyznać również trzy wyróżnienia:

Dzięki za udział w zabawie. Wasze odpowiedzi mnie zaskoczyły. Mam nadzieję, że weźmiecie udział w kolejnych konkursach.
Pozdrawiam i gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Gratulacje :) i czekam na nastepny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już po. Także czekam na kolejny konkurs;D
    http://pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim biorącym udział: serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!