Liebster Blog Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Kolejna nominacja, tym razem od Ani. Dzięki :) 

1. Dlaczego warto czytać?
Czytanie rozwija wyobraźnię, uczy słownictwa, odrywa od codzienności. Na dodatek może być świetnym hobby, wzbogaca tematy do rozmów i przenosi nas na wyższy poziom kulturalny ;)
2. Jaka była twoja pierwsza przeczytana książka, od której zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
To pytanie ciągle ma tę samą odpowiedź - "Harry Potter". Bez niego bym nie czytała.
3. Ulubiony autor? (Odpowiedź uzasadnij)
Rowling, zdecydowanie tak. To dzięki niej poczułam magię czytania i magię w ogóle. Kojarzy mi się z dzieciństwem, chętnie wracam do jej książek, ciągle odnajduję w nich nowe rzeczy.
4. Rodzaj książek po jaki najczęściej sięgasz?
Ostatnio fantastyka. Nadrabiam też młodzieżówki :)
5. Ebook vs papier?
Papier zdecydowanie.
6. Kupujesz, wypożyczasz, czytasz w ebooku czy audiobook?
Kupuję :)
7. Książka, do której na pewno wrócisz nie raz?
Seria o HP. Liczy się cała saga? ;)
8. Najgorsza książka na jaką się natknęłaś to...?
Było ich kilka... jednak sądzę, że nawet w najgorszej książce są jakieś plusy.

9. Czy miejsce w jakim czytasz ma znaczenie, czy może to być każde dowolne miejsce: szkoła, autobus, park, łąka?
Czytam dużo w pociągu i w łóżku. Czasem na zajęciach. Lubię, jak jest w miarę cicho, jak mnie nic nie rozprasza.
10. Lektury, ach te lektury. Każdy jest do nich sceptycznie nastawiony, bo stereotypowo są nudne, zawiłe, długie i niezrozumiałe, ale może jakieś lubisz?
"Chłopi" mnie zainteresowali :)
11. Chciałabyś napisać coś własnego? 
Piszę - recenzje i artykuły :)

Ponownie nikogo nie nominuję, ale gdyby ktoś chciał, chętnie zadam pytania. :)

6 komentarzy:

  1. Widze, ze tak jak ja zaczełaś swoja przygode od Harrego Pottera!
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/
    Wpadniesz? Mój nowy początek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że chyba mam tak samo? Gdyby nie Harry to możliwe, że nie czytałabym książek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Ja zdecydowanie preferuję papier. Po pierwsze, bałabym się nosić ebooka wszędzie ze sobą (po kradzieży komórki), a po drugie w papierze łatwiej jest mi zaznaczyć cytaty, fragmenty itp.


    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzasadniłaś Rowling! A ciekawa jestem dlaczego akurat ona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio po fantastykę coraz mniej, ale za to raczej po obyczajowe sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh teraz ja cie nominuje.
    Zapraszam do odpowiedzenia na pytania i czekam na link. http://zakochanawtresci.blogspot.com/2014/02/libster-blog-award-3.html#comment-form ;))

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!