Wyniki konkursu!

Cześć!
Wczoraj zakończył się konkurs. Dziś wyniki, zapraszam.
Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi, niekiedy całkiem zabawnych, wybrałam zwycięzcę, oto on:
Wybór był prosty - uśmiałam się, wiedząc, że nie tylko ja marzę o takim prezencie jak czas. Niestety, proszę o niego co roku i co roku dalej go nie znajduję.
Oby Tobie się udało!
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Ponieważ widzę, że wiele osób nie bierze udziału właśnie ze względu na moje "trudne" zadania tym razem mam dla Was konkurs z losowaniem. Zapraszam już dziś.

Wesołych Świąt!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Wesołych Świąt! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, maila z danymi już wysłałam :) Korzystając z okazji również życzę wszystkim zdrowych, udanych świąt w fantastycznym humorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fajny blog, z miła chęcią obserwuję :*
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!