22 rzeczy na temat blogerki.

Cześć!
Dziś będzie nieco inny post, ponieważ i dzień jest nieco inny niż pozostałe.
Długo myślałam o tym, co powinnam napisać i wpadłam na pomysł utworzenia 22 faktów o mnie. Nie wszystkie będą zaskakujące, ale niektóre pomogą Wam mnie poznać.

1. Marzy mi się praca w wydawnictwie. Mogłabym robić wszystko, oby tylko przy książkach. Nie mogłabym jednak prowadzić własnej księgarni, czy antykwariatu, bo nie miałabym serca sprzedawać tych wszystkich pozycji.
2. Jestem dumną posiadaczką ponad 120 zakładek do książek. Mimo to nie używam ich. Jest mi ich szkoda, są takie piękne.
3. Od niedawna czytam ebooki. No dobra, przeczytałam dwa.
4. Nie lubię bibliotek.
5. Mam dziś urodziny.
6. Czasem nieświadomie poprawiam ludzi, gdy powiedzą coś źle.
7. Chciałabym poznać kogoś, kto miałby na punkcie książek takiego świra jak ja i byłby niedaleko. Mogłabym pożyczać książki (chociaż tego nie lubię), albo o nich rozmawiać.
8. Pragnę nauczyć się języka migowego.
9. Pracuję jako dziennikarz i korektor. Dzięki temu pierwszemu zajęciu mogłam pozwolić sobie na kupienie dyktafonu, który miałam w planach od dawna. Uwielbiam go!
10. Uwielbiam serial The Walking Dead.
11. W czerwcu obroniłam licencjat z socjologii.
12. Nie wiem, jak wygląda symbol mojego znaku zodiaku, mimo że od dawna się tym interesuję.
13. Czytam książki głównie wieczorami i w czasie podróży.
14. Praktycznie nie czytam polskich autorów. Miałam kilka razy okazję się zrazić, dlatego jestem ostrożna. Nikogo jednak nie skreślam, jestem otwarta na nowości.
15. Uwielbiam bajki Disneya.
16. O tym, że książka mnie wciągnęła, świadczy nieprzespana noc. Zdarzyło mi się to kilka razy, chociaż przestrzegam tego, by spać minimum 7 godzin dziennie.
17. Nie lubię pytania "kiedy ty znajdujesz czas na czytanie?". To nie jest trudne, naprawdę.
18. Mam wrażenie, że jestem posiadaczką dziwnego gustu czytelniczego - chwalę książki, które inni ganią, jestem surowa wobec pozycji, które zachwycają innych.
19. Od wakacji mam własną biblioteczkę w domu.

20. Marzę o skatalogowaniu moich zbiorów.
21. Nie wszystkie książki są w jednym miejscu, dlatego często biegam po domu w ich poszukiwaniu po dwóch piętrach.
22. Na Facebooku tworzę listę z książkami, które chciałabym mieć.

33 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy, a przede wszystkim inny od tych wszystkich post. Bardzo mi się on spodobał! :) Wow, 120 okładek - no nieźle!

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro dziś urodzinki to życzę więcej czasu na lekturę, mnóstwa ciekawych książek, sukcesywnie powiększającej się biblioteczki, spełnienia marzeń tych niewypowiedzianych :)

    Mnie na szczęście nikt jeszcze nie spytał skąd biorę czas na czytanie :P Ale pewnie odpowiedziałabym, że WYSTARCZY CHCIEĆ!!!

    Też czasami potrafię poprawić kogoś, jednak staram się robić to coraz rzadziej.

    Ja jedynie mam spisane książki jakie posiadam i spisane tytuły, które pożyczyłam i dla kogo - no niestety już nie ogarniam wszystkiego ;)

    Moim największym marzeniem to praca w bibliotece z racji już nawet skończonych studiów i nie ważne czy w publicznej czy szkolnej - w obydwu miałam okazję pracować i każda z nich ma coś w sobie, co mnie przyciąga - KSIĄŻKI!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! Świetne studia skończyłaś!

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Też uwielbiam serial Walking Dead - nie mogę się doczekać najnowszych odcinków ;)

    Muszę przyznać, że ma imponującą liczbę zakładek... ja sama mam jakoś mało - powinnam to zmienić ;)
    Coś nas też łączy - również chciałabym pracować w wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadprogramowego zakładki, gdybyś chciała. ;)
      Dzięki za życzenia!

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego!!

    Imponująca liczba zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nienawidzę pytania, o czas kiedy czytam. Co to kogo obchodzi? :)
    Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. 7,13,17,20 fakt - mam tak samo :).

    A z okazji urodzin życzę Ci, żebyś znalazła satysfakcjonującą pracę w wydawnictwie, żebyś się nauczyła języka migowego, żebyś znalazła niedaleko bratnią czytelniczą duszę i żeby udało się skatalogować i zgromadzić wszystkie książki w jednym miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :) swoich zakładek też mam dużo, ale też ich nie używam, bo mi żal :) też chciałabym pracować w wydawnictwie? a gdzie mieszkasz? może gdzieś blisko mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Mój młodszy brat też dzisiaj świętuje swoje urodziny. Post ciekawy, też mam słabość do Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat ;))) widzę, że naprawdę wiele nas łączy ;) tylko ja inne studia kończę bo dziennikarskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja planuję dziennikarstwo na magisterce!

      Usuń
  10. Kiedyś tworzyłam listę 50 faktów o mnie, to wcale nie jest łatwe. ;) Widzę u Cb wspaniałą biblioteczkę, cudowna, chętnie bym Ci połowę podkradła, a najchętniej całą szafkę. ;P
    A tak na marginesie, to wszystkiego najlepszego, jeszcze więcej ksiażek, cudownych tytułów do przeczytania i rozwijania bloga. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze: wszystkiego najlepszego i żeby udało Ci się skatalogować książki oraz otrzymać pracę w ulubionym wydawnictwie :-)
    6,13,15,17, a pewnie i parę innych nam się pokrywa :-) Piękna biblioteczka, koniecznie musisz ją kiedyś szerzej zaprezentować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bd życzyć wszystkiego co najlepsze ;) Od razu napiszę jak najwięcej książek ;)
    Zazdroszczę czasu na czytanie bo ja go ostatnio gdzieś gubię ciągle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) 1,7,9,11 ( z tym że inny kierunek i na początku lipca, a nie w czerwcu), 15, 16, 17, 21 (tylko ja mam w dwóch mieszkaniach, oddalonych od siebie o 100 km :)) - sporo mamy wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Ci skatalogowanie swoich zbiorów. To bardzo upraszcza ich układanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin :) Szczególnie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :)
    Też chciałabym skatalogować zbiory! Ile zakładek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny post! Bardzo dobry pomysł na przestawienie się, żeby czytelnicy coś o Tobie wiedzieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :)
    Nie lubisz bibliotek? łojej ;< Ja tam uwielbiam^^
    O! Widzę, że nie tylko ja nieświadomie poprawiam ludzi ;d Staram się tego oduczyć, bo wiem, że wielu to irytuje, ale kiedy mnie ktoś poprawia, szczerze mówiąc, jestem mu wdzięczna ;>
    Jeśli mnie pytają, kiedy mam czas na czytanie, odpowiadam: "Jak to kiedy? A nudne lekcje od czego? A zadania domowe po co robić w domu, są jeszcze przerwy! A sen to w ogóle przereklamowany jest' :D
    Ile zakładek *_*
    A można nie kochać Disney'a?
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :)
    Ja mam tylko jedną zakładkę i jestem jej wierna :D Za ebookami nie przepadam, tak samo - za pożyczaniem książek - za bardzo boję się, że ktoś je zniszczy
    Pozdrawiam,
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł. W ten sposób można lepiej poznać blogerkę. :)

    Ps. Zazdroszczę takiego zbioru. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) wszystkiego dobrego z okazji urodzin :) jesteś grudniowym koziorożcem - tak jak ja :) bibioteczka - cudowności :) też mam, ale na razie troszkę mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przede wszystkim Sto lat! i miliona książek!

    Ja przeczytała całe trzy ebooki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci zazdroszczę, cudna biblioteczka i najlepszego chociaz sporo spóźnione, ale szczere :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!