Wyniki konkursu

Cześć.
Nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu. Wpłynęło na niego mało zgłoszeń, ale wszystkie bardzo piękne i wzruszające!
Nie przedłużając...

Pierwsze miejsce zajmuje Martyna (Misha).
Jej życzenia wzruszyły mnie niesamowicie i na dodatek odnosiły się niemal w całości do tego co robię - pojawił się i mój Imbryczek, i fakt pisania przeze mnie do gazet. Bardzo mnie to cieszy, bo Martyna pokazała, że zna mojego bloga.

Drugie miejsce zajmuje Sylwia.
Swoimi życzeniami wywołała na mojej twarzy uśmiech.

Trzecie miejsce przypada Beacie.
Nierymowane życzenia, ale prosto z serca też są piękne.

Chciałabym też wyróżnić osobę, która najczęściej pojawia się na moim blogu, zazwyczaj w postaci komentarzy.
Słodkości i trochę zakładek wędrują do awioli.

Wszystkie osoby proszę o przesłanie mi na adres mailowy swoich danych adresowych.
Gratuluję,
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Hej. :) Cieszę się bardzo, że moje życzenia przypadły Ci do gustu. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wybrańców :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Miałam wziąć udział, ale kompletnie zapomniałam o tym konkursie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Jest mi miło, że moje życzenia Ci się spodobały i wywołały uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!