Urodziny bloga

Witam.

Nie wiem jakim cudem udało mi się wytrwać przy tym blogu. Miałam momenty lepsze i gorsze, jak każdy. Jednak cieszę się, że tu zostałam, bo poznałam naprawdę fajnych ludzi, zobaczyłam ciekawe projekty i przeczytałam niesamowite książki. Bardzo dziękuję, że ze mną jesteście.

Z okazji pierwszych urodzin bloga chciałabym sobie i Wam życzyć wielu ciekawych książek, ładnych zakładek, uroczych okładek i super historii. A poza tym (głównie sobie) wytrwałości i cierpliwości :)


60 komentarzy:

  1. Sto lat! Życzę Ci dalszej wytrwałości w pisaniu i kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę wytrwałości i cierpliwości w czytaniu i pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości i blogowego roczku oraz życzę, by blog przetrwał lata z pożytkiem i radością dla Ciebie i czytających go.
    Załączam moc serdeczności.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! Aby te życzenia się spełniły i żebyś została tu jeszcze dobrych kilka lat... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :D Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych wspaniałych, książkowych lat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stóweczka kochana, dalszych sukcesów zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) P.S. Ja nawet nie zauważyłam kiedy u mnie minął rok..

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat i sukcesów w blogowaniu :) Wytrwałości i cierpliwości, samych świetnych książek i niesłabnącej radości z tego co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, wszystkiego dobrego! Życzę Ci wielu owocnych lat blogowania oraz tego, czego pragniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dalszego rozwoju bloga i motywacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Motywacji jak najwięcej ;)

      Usuń
  12. Sto lat blogowania i czerpania z tego mnóstwa radości i pozytywnej energii :) No i oczywiście samych arcydzieł do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki smakowity torcik!:)
    Gratuluję i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i życzę mnóstwa ciekawych pomysłów i samych wspaniałych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego! I oby było więcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Życzę wiele wytrwałości i jak najciekawszych książek do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje! I wytrwałości, mam nadzieję, przy kolejnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję już roku :) Dość długo odwiedzam już Twój blog i wiem, ile pracy w niego wkładasz, myślę, że nie jest to nic, co się zmarnuję. Życzę Ci byś wytrwała jeszcze długo i by Twój blog rozwijał się w pełni :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję!
      Jak będę w Twoich okolicach musimy się spotkać!:)

      Usuń
  19. Gratuluję! Życzę wytrwałości i dalszych sukcesów. Chętnie wchodzę na Twojego bloga. Sto lat! :D Livresland.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. jest czego - dla mnie pozostanie przy jednym projekcie tyle czasu to wyczyn :)

      Usuń
  21. Gratulacje i życzę ci kolejnego udanego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i życzę kolejnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Baaaaardzo spóźnione (kilkumiesięczna przerwa w blogowaniu, a fe!), ale szczere gratulacje i życzenia dalszych sukcesów w tym blogerskim światku składam Ci ja :).

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!