Międzynarodowy Dzień Blogera

Przypadkiem dowiedziałam się o tym święcie, ale umyślnie zamierzam je obchodzić.
Wszystkim prowadzącym blogi życzę wytrwałości, dążenia do celu, wspaniałych postów, wielu czytelników, spełnienia blogowych marzeń i masę obserwowanych!

Przy okazji pragnę podziękować tym, którzy tworzą wraz ze mną tego bloga. Bez waszych komentarzy nie byłoby mnie tutaj, to Wy dajecie mi siłę by ciągle coś się tu działo i to dla Was staram się tu pojawiać. Wiem, że mniej mnie u Was na blogach, ale obiecuję poprawę.

A Wy wiecie o tym święcie? Obchodzicie je? Jak świętujecie? A może macie jakieś specjalne życzenia z tej okazji, o których marzycie, by się spełniły?

12 komentarzy:

  1. Okazja do świętowania zawsze jest dobra.
    Chyba na początku roku było to święto blogera.
    Chyba jak każdy z nas życzę z tej okazji i Tobie i sobie czytelników i komentatorów.
    Załączam z tej okazji serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się o nim dowiedziałam;) Można powiedzieć, że świętuję od rana. Z kawą i książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O święcie wiedziałam, ale nie obchodzę. Bo jak?
    Wytrwałości! Też tego życzę wszystkim blogerom ^^ Bez tego zbyt wielu by nas nie było.
    Pozdrawiam serdecznie
    biblioteczka-zienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę! Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze! Wiedziałam,że jest te święto, ale oczywiście zapomniałam. ;/ Wszystkiego dobrego wysztskim blogerą i blogerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się mogę pochwalić, że w Gdańsku na targu węglowym blogerzy z całego Trójmiasta dostali darmowe przypinki, śniadanko i kawkę;) Było bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale świetna opcja! Nie słyszałam zeby w stolicy coś podobnego było.

      Usuń
  7. Świętuję, zajmując się cały rok blogiem 24/7 :) Wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym zaczekała jeden dzień, mój blog obchodziłby urodziny właśnie w święto blogerów :)
    Mam zamiar zapisać sobie gdzieś tę datę i od przyszłego roku czas wziąć się za obchodzenie :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!