"Magia wiedźm" - Clarie


Autor: Clarie
Tytuł: Magia wiedźm
Tytuł oryginalny: Die magie der hexen
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Liczba stron: 320


Clarie to kobieta zafascynowana magią. Jest ona autorką książki pt. „Magia wiedźm”, która ukazała się w 2011 roku dzięki wydawnictwu Studio Astropsychologii.

Książka ta jest zbiorem informacji dotyczących czarów. Magia w jej obrębie to także medytacja, aromaterapia i afrodyzjaki. Każdy rozdział poświęcony jest osobnemu zagadnieniu, wprowadza go krótki wstęp. Możemy tu znaleźć zarówno zaklęcia miłosne jak i wróżby z najpopularniejszych czarodziejskich narzędzi – kart, wahadełka czy kuli. Rozdziały poświęcone zapachom są opisane krótko i rzeczowo, a te gdzie czytamy o kolorach połączone są z planetami. Także zaklęcia nie skupiają się na podaniu jednego, lecz możemy tu odczytać wiele pomocnych i różnorodnych porad jakie czary stosować do jakich sytuacji.

Książka złożona jest z krótkich podrozdziałów. Wszystko opisane jest ogólnie, bez zbędnych szczegółów, dzięki czemu to fajne kompendium wiedzy magicznej na miarę XXI wieku. Całość jest bardzo spójnie napisana, dzięki czemu kolejne rozdziały czyta się z przyjemnością i zaciekawieniem.

Można tu znaleźć piękne wstawki graficzne. Już na wstępie wita nas kot, a dalej na każdej stronie w rogu widać kwiat. Oprócz tego znajdziemy ilustracje m.in. do rozkładu kart czy symbole planet.

Wielkim plusem jest fakt, że autorka zwraca się do czytelników jak do koleżanek. Wie, że jesteśmy nieśmiałe, często zagubione i nawet jeśli zakochane to czasem w człowieku, którego mijamy tylko na przystanku. Opowiada ona przy tym o swoich własnych doświadczeniach i upodobaniach, jakby rozmawiała z nami przy kawie.

Język książki jest prosty. Co ważniejsze rzeczy zostały wypunktowane. To świetny poradnik i mała encyklopedia w jednym. W sam raz do poczytania w wolnej chwili.

Spędziłam miło czas, gdy zagłębiłam się w lekturę „Magii wiedźm”. Jest to nowoczesna książka, która pokazuje magiczne środki, które sprawią że kobieta poczuje się pewniej. 

Polecam szczególnie tym, którzy chcą poznać nowe rzeczy. Albo odświeżyć wiedzę o tym, co znane od wieków, ale przedstawione w całkiem nowej formie. 

Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Studio Astropsychologii:
 

7 komentarzy:

  1. Mam w swojej kolekcji, czytałam już jakiś czas temu, ale bardzo miło ją wspominam i pewnie kiedyś do niej powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za takimi książkami, ale moja siostra wręcz je uwielbia:)Na pewno szepnę jej słówko o tej pozycji.
    Podoba mi się okładka tej książki,bardzo ładna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie, aczkolwiek okładka jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i polecam. Często wracam do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pozycja zapowiada się bardzo interesująco. Podoba mi się to, w jaki sposób autorka prowadzi czytelniczki przez swoją książkę, to na pewno umila czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!