Pół roku.

No i stało się. Dziś mija równo pół roku od momentu założenia bloga. Jednak wytrwałam, nie poddałam się jak ze wszystkim. Miłe zaskoczenie.


Życzę sobie, tak sama sobie życzę, by wytrwać kolejne pół, by poznać jeszcze więcej ciekawych ludzi z blogosfery i by przeczytać wiele interesujących książek.
Czy jakoś specjalnie świętuje się podobne okazje? Z tego co zdążyłam zauważyć organizuje się konkursy. Zatem i ja mam dla Was niespodziankę, zapraszam do zakładki nad postem.
Wszystkiego dobrego i dzięki, że ze mną wytrzymujecie! :)

28 komentarzy:

  1. To życzę długiej i owocnej przygody z blogiem, książkami i spotkania wielu ciekawych ludzi z blogosfery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na kolejne półrocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję półrocznicy :)
    życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu tego miejsca oraz wielu sukcesów czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! Życzę wiele przyjemności z lektur i prowadzenia bloga!
    Aa ten kawałek tortu... ale ochoty narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj i życzę ci dużo wytrwałości w rozwijaniu swojej blogowej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję (mówię to z ustami pełnymi śliny...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!!! I życzę nie pół ale wielu kolejny rocznic - latek blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie też mija zaraz pół roku, chyba 9... ale takich drobiazgów to mi się nie chce świętować;) Ale Tobie gratuluję oczywiście i zyczę udanych kolejnych półrocznic, rocznic, może i dziesięcioleci... :)
    No, to musimy wrócić do poczatków serii o Myronie :) Ale "Mistyfikacja" moim skromnym zdaniem była lepsza niż "Bez śladu".

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! Przy okazji przypomniałaś mi, że moje pół było wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Ja ostatnio zorientowałam się, że przegapiłam pierwsze urodziny mojego bloga. Cóż, nigdy nie miałam pamięci do rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego;) Ja półrocze będę obchodzić za miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę równie dobrych kolejnych sześciu miesięcy oraz następnych lat :D A przede wszystkim ogromnej liczby nowych znajomych i wspaniałych chwil z blogowaniem! Ja w tym miesiącu obchodzę piąty miesiąc prowadzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, gratuluje.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje! Mnie za miesiąc stuknie roczek, a ciągle wydaje mi się, że to było wczoraj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę zadowolenia i satysfakcji z dalszego blogowania, bo to chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ciacho! Aż się głodna zrobiłam. =D

    Gratuluję i życzę kolejnych powodów do świętowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych przeczytanych książek - oby jak najwięcej było tych wspaniałych utworów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wytrwałości i rozwoju bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I już poleci z górki.
    Życzę wytrwałości i mnóstwa czytelników.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę satysfakcji z prowadzenia bloga:)
    Za mną dopiero niespełna 2 miesiące:P
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję:)Za każdym razem z przyjemnością zerkam na Twojego bloga i czekam z niecierpliwością na kolejne posty.Życzę jak najwięcej radości z blogowania i mnóstwa czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!