Liebster Blog nr 2

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu 'nagrody' należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.


Tym razem nominowała mnie Justine.


1. Jaka książka jest numerem jeden na liście tych, które zamierzasz przeczytać?
Poza tymi na studia, zdecydowanie Drood i Igrzyska Śmierci.
2. Jakie jest Twoje największe marzenie, które chciałabyś spełnić w tym roku?
Nie mogę powiedzieć, jestem przesądna ;)
3. Kiedy narodziła się Twoja pasja czytania?
W odległych czasach. Zaczęło się od serii "Harry Potter". To były pierwsze książki, które przeczytałam bez zmuszania, nie mogłam się doczekać kolejnych części... Wychowałam się na nich.
4. Którą porę roku lubisz najbardziej?
Zimę, bo wtedy się urodziłam.
5. Co Cię przeraża?
Wiele rzeczy. Zdecydowanie nieprzewidywalność losu na pierwszy miejscu.
6. Kim planujesz zostać w przyszłości?
Mam wiele planów. W niedalekiej przyszłości zostanę, mam nadzieję, dyplomowanym socjologiem. A poza tym chciałabym być wydawcą albo korektorem. Niestety wiem, że w Polsce są to zawody bardzo słabo postrzegane. W innych krajach wiążą się z prestiżem.
7.Jesteś typem osoby spokojnej i cichej, czy wręcz przeciwnie?
Oczywiście, że spokojnej i cichej.
8. Masz jakieś szczególne wspomnienie, które przyprawia Cię o uśmiech na twarzy?
Ojej, trudno mi teraz wymyślić... Chyba pierwsze jakie nasuwa mi się na myśl to wspomnienie maila w 2009 roku, gdzie dostałam informacje, że zostałam przyjęta jako jeden z artystów na Pecha Kucha Warsaw Night. Byłam wtedy szczęśliwa, do dziś to dobrze wspominam.
9. Jaki przedmiot w szkole jest twoim ulubionym?
Teraz? Nie wiem sama. Chyba najmilej wspominam informatykę z tamtego roku. Tak samo miło będę myśleć po sesji o wielu przedmiotach. A jeśli chodzi o czasy szkolne... sama nie wiem. Chyba najbardziej lubiłam informatykę, wok i angielski.
10. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie słucham.
11. Do której książki jeszcze kiedyś wrócisz, ponieważ głęboko zachowała się w Twojej pamięci?
Do "Harry'ego" oczywiście!

Nie zadaję pytać, bo robiłam to jakiś czas temu. Jeśli ktoś jeszcze nie brał udziału w zabawie to zachęcam do odpowiedzi na te same pytania, co ja odpowiadałam.
Pozdrawiam,
A.

6 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, ta zabawa wciąż otacza blogosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Harry'ego Pottera również mam wielki sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry - też lubie ;d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Igrzyska śmierci trzeba przeczytać. Bardzo dobra ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :) Nie tylko ty wychowałaś się na Harrym. Ja też nigdy o nim nie zapomnę i zawsze będę do niego wracać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś wyróżniona w Versatile Blogger, zapraszam http://recenzje-kiti.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-zostaam-wyrozniona.html

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!