Podsumowanie miesiąca

Witajcie!

Na początek: wybaczcie za moje zaniedbanie Was. Jest wiele powodów... Postaram się jednak być w tym miesiącu bardziej aktywna :)

Co do tego miesiąca - udało mi się nawiązać dwie współprace - z Audeo i z Illuminatio. Dodatkowo założyłam na facebooku profil bloga, z czego jestem bardzo dumna, bo męczyłam się niesamowicie! Napisałam w tym miesiącu 13 recenzji, dwa razy publikowałam notkę z nominacją do zabawy Liebster Blog.
Dołączyłam do Syndukatu Zbrodni w Bibliotece i zaczęłam publikować dla Twoje-Wieści.pl.
Chyba tyle z procesu chwalenia się.

Książki zdobyte w poprzednim miesiącu (popularny stosik w mojej interpretacji):


Od dołu:
Wielka księga komunikacji z duchami - Raymond Buckland, wyd. Studio Astropsychologii
Szybki Kurs wróżenia z kart klasycznych - Aryan Goehling, wyd. Studio Astropsychologii
Zaklinacz dusz - Izabela Janczarska, wyd. Studio Astropsychologii
Czytanie z dłoni dla początkujących - Richard Webster, wyd. Studio Astropsychologii
Misja na czterech łapach - W. Bruce Cameron, wyd. Illuminatio
Magia domowa - Scott Cunningham i David Harrington, wyd. Illuminatio
Lament - Maggie Stiefvater, wyd. Illuminatio
Wilkołak - Jonathan Maberry, zakupione w Matrasie
Niesamowity dwór. Przygody Arsena Lupina - Maurice Leblanc, wymiana z Finty
Cmętarz Zwieżąt - Stephen King, zakupione w księgarni w moim mieście
Gdzie przykazań brak dziesięciu - Joe Alex, wymiana z Finty
Piekło jest we mnie - Joe Alex, wymiana z Finty
Śmierć mówi w moim imieniu - Joe Alex, wymiana z Finty
Anielski Tarot - Doreen Virtue, Radleigh Valentine, wyd. Studio Astropsychologii

To by było na tyle. Zachęcam do polubienia mnie na facebooku - czasem będą tam się pojawiać konkursy, a na pewno dużo informacji, zdjęć, ciekawostek.
Przypominam też o konkursie trwającym na blogu. Zgłoszenia proszę przesyłać do 6.12 do północy!
Chciałabym też zachęcić do wysłuchania:

http://www.audiotrening.pl/

Zapraszam, warto!

20 komentarzy:

  1. Piekne pozycje:) Dzisiaj wszyscy stosy publikują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zaprezentowanych przez Ciebie tytułów najbardziej zainteresowała mnie książka "Niesamowity dwór. Przygody Arsena Lupina".

    Miłego czytania! I oczywiście gratuluję sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników:) Cudny stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam te trzy książki o Joe Aleksie - kocham je! :D
    gratuluję wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników. Z Twojego stosu czytałam książkę Kinga i bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny stosik! Parę książek z niego znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i życzę, aby grudzień był jeszcze lepszy.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no Ładnie to wygląda, a i książeczki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki i super książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współprac. Jeśli chodzi o książki ze stosiku, to strasznie korci mnie twórczość Sparksa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i nowych współprac :) I życzę równie owocnego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik ;) Na "Zaklinacza dusz" czekam od Wydawnictwa Studia Astropsychologii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zdobycze. ;D Przyjemnej lektury.
    Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!