Podsumowanie grudnia

Witam!
Zazwyczaj podsumowania dodaję pierwszego nowego miesiąca, tym razem jednak mam tak dużo zajęć na te ostatnie dni, że postanowiłam zrobić to wcześniej.

W grudniu miałam okazję napisać 16 notek, z czego aż 11 było recenzjami. Brałam udział w zabawie Christmas TAG i nawiązałam współpracę z portalem twojewiesci.pl.

W tym miesiącu wiele książek znalazło u mnie swój dom:

Od dołu:
Drood,
Suzanne Collins - wydawnictwo Media Rodzina
Nastoletnia czarownica, Silver Raven Wolf - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Illuminatio
Wybór opowiadań, Edgar Allan Poe - wydawnictwo Świat Książki
Syrena, Tricia Rayburn - wydawnictwo Dolnośląskie
Głębia, Tricia Rayburn - wydawnictwo Dolnośląskie
Ballada, Maggie Stiefvater - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Illumiantio
Numerologia dla początkujących, Gerie Bauer - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Illumiantio
Trafny wybór, J.K. Rowling - wydawnictwo Znak
Liczby Charona, Marek Krajewski - wydawnictwo Znak
Alicja w krainie czarów, Lewis Carroll - wydawnictwo Siedmioróg
Kuszące zło, Keri Arthur - wydawnictwo ERICA, egzemplarz recenzencki od nakanapie.pl

Ze stosu muszę wyróżnić moje prezenty urodzinowe. Niby dopiero dziś mam urodziny, ale data jest na tyle okropna, że dostałam je dużo wcześniej.

Ponieważ to ostatnia notka w tym roku chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w 2013 - wielu niezapomnianych chwil, uśmiechów, spełnienia marzeń i samych dobrodziejstw! :)
No i szalonej zabawy sylwestrowej!


30 komentarzy:

  1. Udany miesiąc ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego , cudny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie podoba Ci się data swoich urodzin? Ja też jestem z 30 grudnia i jestem dumna z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór opowiadań Poego mam w planach (o dziwo moja mama sobie ostatnimi czasy kupiła to jej podkradnę jak skończy, a ja będę miała jakiś lekki przeciag na półce "do przeczytania") i Drooda chciałabym mieć bo wygląda fajnie, ale nie mam na razie możliwości wejścia w posiadanie książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny stos. Przymierzam się do "Igrzysk..." spotykam recenzje na co drugim blogu ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku, a w szczególności masy książek ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos :) Wszystkiego najlepszego! Ja również "Trafny wybór" dostałam na urodziny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja też przeczytałam 11 książek w grudniu (jak zdążę do jutra to może i 12 ;D).
    gratulację i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nabytki, serdecznie gratuluje, a w Nowym Roku zycze samych wspanialosci!

    OdpowiedzUsuń
  9. całą trylogię Igrzyska śmierci przeczytałam i jestem zauroczona :D. Polecam bo wciąga na długie godziny :P

    zapraszam do siebie :]
    http://ivanotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe wydanie "Igrzysk śmierci", u mnie w tej chwilic zekają dwa ostatnie tomy do przeczytania :) "Trafny wybór" właśnie czytam :)
    Gratuluję nawiązania współpracy i życzę kolejnych sukcesów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Trafnego wyboru", a i "Liczby Charona" muszą być niezłe, bo czytałam "Erynie" Krajewskiego i podobało mi się. Jeśli chodzi o "Igrzyska" to mam już za sobą dwie części, została ostatnia - nie mogę się doczekać. :) Życzę Ci przyjemnej lektury i samych wspaniałych chwil w 2013 roku. Oczywiście - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wydanie "Igrzysk Śmierci". Zazdroszczę "Trafnego wyboru"

    WSZYSTKIEGO NAJLPESZEGO! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Data okropna? Weź przestań - dłużej można cieszyć się młodością :D. Sama jestem z grudnia, wprawdzie z początku, i uważam, że ma to swoje plusy ;). Stos świetny, nawet nie wiedziałam, że "Igrzyska śmierci" zostały też wydane w jednym tomie! Życzę miłej lektury, wszystkiego dobrego z okazji urodzin, no i szczęśliwego Nowego Roku :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafny wybór chętnie bym podkradła. Miłego czytania!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny stosik :) Podkradłabym Ci parę tytułów ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne tytuły :D Miłego czytania, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stos! Drood i Poe *_* Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę dalszego rozwoju bloga w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy stosik, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki masz rewelacyjne, jestem ciekawa Twoich wrażeń po "Igrzyskach śmierci".

    Koniec grudnia, to na urodziny może faktycznie nie najlepsza data, ale pocieszę Cię,moja przyjaciółka urodziła się 31 grudnia, więc ma bardziej przechlapane ;)

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, a także szałowego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem strasznie ciekawa twojej reakcji na "Igrzyska śmierci". Ja sama nie czytałam, bo leżą u Ciastka w domu, więc się nie wypowiem, ale jak widziałaś jedzie po tym jak nie powiem po czym. Intryguje mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego czytania! Mam nadzieję, że Igrzyska Ci się spodobają ;). To moje ulubione książki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy stos;)
    Wszystkiego, wszystkiego najlepszego - i z okazji urodzin, i w nowym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowny stos :) Widzę to fajne wydanie Igrzysk Śmierci! A poza tym, na mojej półce też już czeka "Trafny wybór". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos!
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udany miesiąc! "Trafny wybór" sama z chęcią bym przeczytała, a to wydanie "Igrzysk Śmierci"... mam wrażenie, że jak wchodzę do empiku, to to woła mnie z półki :D Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ zazdroszczę Trafnego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale Ci zazdroszczę:)super stosik,masz co czytać.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!