Liebster blog i konkurs

 Kolejny raz już raz, ale teraz zostałam zaproszona przez http://recenzencki.blogspot.com/ :)


1. Przedstaw się. Jak masz na imie?
Agnieszka, miło mi. Mam 20 lat, studiuję, czytam, fotografuję i egzystuję.
2. Co najbardziej cieszy Cie w życiu?
Sukcesy, najczęściej te drobne najbardziej.
3. Jaką postacią książkowa chciałabyś być?
Nie mam pojęcia... Jakąś nietypową pewnie :)
4.Jesteś na basenie i zamknęli Cie na noc, zapominając o Tobie. Co robisz?
Pływam oczywiście! Uwielbiam chodzić na basen, więc na pewno najwięcej czasu spędziłabym w wodzie.
5.Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
Chciałabym być szczęśliwa, mieć fajną pracę, pasję i odwagę by ciągle mówić to co myślę.
6.Truskawki czy maliny?
Maliny.
7. Słuchasz głośno muzyki czy cicho?

Nie słucham w ogóle.
8. Jakie zwierzątka lubisz?

Koty. Od niedzieli mam jednak nowego psa, który podbił moje serce.
9. Czy pozwoliłabyś prowadzić się za rękę nieznajomemu, mając związane oczy?
Nie, nie ufam ludziom na tyle, by dać się im prowadzić nawet, gdy widzę.
10. Czy byś spędziła noc w opuszczonym zamku?
Sama nigdy.
11. Wolisz śnieg czy deszcz?
Śnieg.

Nominacja od forenovel.blogspot.com
1. Jakie masz fobie?  
Boję się szczypawek.
2. Jaki jest twój ulubiony charakter?  
Charakter? Opis człowieka? Czy charakter w sensie książkowa postać?
3. Jakie są twoje ulubione książki? 
Seria "Harry Potter" .
4. Gdzie najczęściej czytasz?  
W łóżku.
5. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?  
Intro.
6. Jakie są twoje ulubione perfumy?
Nie mam.

7. Czy masz jakąś fikcyjną postać, która jest dla ciebie autorytetem?
Nie.
8. Najpierw czytasz książki czy sięgasz po ekranizacje?
Staram się czytać.

9. Czy masz ulubioną pogodę?
Mgła, śnieg, deszcz - ciemno, ponuro, zimno :)  

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie słucham.
11. Czy masz jakiś talent?
Brak :(





Ok. To by było na tyle. Teraz mała informacja ode mnie: ogłaszam konkurs. W zakładzie nad postami macie dokładnie opisane co jest nagrodą i co trzeba zrobić, by ją wygrać. Polecam.

17 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, też pływałabym ciągle, gdyby mnie zamknięto w basenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak chciałabym mieć tyle lat co Ty.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinki! Prawidłowa odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty:) Chociaż ja kocham na równi koty i psy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam pływać, więc noc na basenie byłaby dla mnie wielką radością, o ile później nie potrąciliby mi za to całej wypłaty :)

    Gratuluję posiadania psa, rozkoszne to zwierzaki, a wiem co mówię, bo mam dwa czterołape łobuzy :)

    Liebster Blog to sympatyczna zabawa, dzięki niej może poznać blogowych towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na niektóre pytania udzieliłabym podobnych odpowiedzi. :) A do zakładki z konkursem już lecę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ciekawe, ciekawe. Nawet podobnie bym odpowiedział ;) A na konkurs to już chyba Leanika nas zgłosiła, dwa razy nie będę spamował :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym spędzić noc w zamku:D (Tak wiem, jestem dziwna)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby mi się takie zamknięcie na basenie, bo dawno nie pływałam. Ciekawe odpowiedzi ;) A do konkursu się już zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdę mówiąc jestem troszkę zaskoczona, że nie słuchasz w ogóle muzyki. Jednak zazdroszczę, że pływać umiesz, bo ja to jakąś paranoję mam. Do konkursu się już zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdę mówiąc jestem troszkę zaskoczona, że nie słuchasz w ogóle muzyki. Jednak zazdroszczę, że pływać umiesz, bo ja to jakąś paranoję mam. Do konkursu się już zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłopoty z internetem i wysłało podwójnie komentarz.

      Usuń
  12. Ciekawe odpowiedzi. Od razu lepiej Cię znam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słuchasz muzyki? Niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym nie została sama w zamku:p I też lubię maliny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe wypowiedzi. Co do wymarzonych osiągnięć życiowych, to ja mam takie same,jak ty, czyli mieć fajną pracę, pasję i odwagę by ciągle mówić to co myślę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez muzyki? Jak to??

    Bardzo mi się podoba Twoja odpowiedź na pytanie 9. z pierwszej serii pytań. Podpisuję się pod nią wszystkimi kończynami.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!