"Czytanie z dłoni dla początkujących" - Richard Webster

Autor:  Richard Webster

Liczba stron: 230

Richard Webster to mężczyzna, który w życiu robił wiele rzeczy: był wydawcą, pianistą, hipnotyzerem, nauczycielem i czarodziejem. Przede wszystkim jest on jednak pisarzem, który interesuje się tematami metapsychologicznymi.

Jego książka „Czytanie z dłoni dla początkujących” wydana przez Studio Astropsychologii w 2009 roku, zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących chiromancji.

W książce znajdziemy podpowiedzi jak czytać z dłoni. Wszystko jest ważne – nie tylko jej wnętrze, ale też palce, linie papilarne i inne osobliwości. Czytanie z dłoni to nie tylko schematy, ale też sposób własnej interpretacji. Mamy tu szczegółowo opisany charakter na podstawie kształtu dłoni, długości palców, wyglądu ręki z zewnątrz… Wszystko zrobione tak, by każdy mógł dopasować do siebie któryś z opisów. Do tego mnóstwo rysunków z cennymi podpisami, które ułatwiają zrozumienie tego, co autor miał na myśli. Linie, którymi akurat się zajmuje, są uwydatnione na obrazkach. Bardzo przydatne. Schematy są proste, bez dodatków, udziwnień, co pomaga w orientacji. Prostota jest w tym wypadku bogactwem.

Każdy rozdział ma podrozdziały, w których opisane są poszczególne cechy do znalezienia na dłoni. Przed tekstem głównym widnieje wstęp, a w nim wytłumaczenie chiromancji i całej sztuki związanej z czytaniem z dłoni.

Podręcznik ten to faktycznie kompendium wiedzy dla początkujących adeptów sztuki chiromancji. Rozdziały są krótkie, przejrzyste, bogate w rysunki. Język jest prosty, wszystko wytłumaczone jest od podstaw. Ostatni rozdział zawiera przykładowe odciski dłoni dla poćwiczenia swojej nauki. Dalej mamy wykaz przypisów podzielony według rozdziałów i słowniczek pojęć. Dla ciekawskich znajdą się też lektury zalecane przez samego autora jako uzupełnienie wiedzy.

Plusem jest moim zdaniem dopisanie tytułu rozdziału obok paginacji. Ułatwia to odnalezienie bez spoglądania w spis treści rozdziału, który nas interesuje. Poza tym zaskoczeniem jest to, że książka nie posiada ozdobników graficznych. Chyba przyzwyczaiłam się już, że Studio Astropsychologii dba o takie dodatki, a tu ich nie ma. Podręcznik jest za to wydany schludnie, przejrzyście, dokładnie.

Moje odczucia są bardzo pozytywne. Czytając książkę sprawdzałam wszystko na własnej dłoni, a potem na dłoni mojej siostry i mamy. O dziwo, wiele rzeczy się zgadzało – charaktery, które zostały opisane w poradniku i naszych rękach zgadzały się z rzeczywistością. Jeśli jednak ktoś szuka na swojej dłoni informacji ile będzie mieć dzieci, mężów, pieniędzy przeliczy się. Wydaje mi się, że są to rzeczy subiektywne, które pod wpływem różnych czynników mogą się zmienić, dlatego nie warto pokładać w ręce wszelkich nadziei. Nie mniej są i w książce rozdziały poświęcone tym zagadnieniom.

Komu mogę polecić tę książkę? Wydaje mi się, że ludziom, którzy interesują się szeroko pojętną magią. Nie raz przekonałam się, że o wielu rzeczach stara się powiedzieć mi mój organizm, więc czemu ręka nie miałaby mi posłużyć za informatora na temat mojej przyszłości? Każdy, kto chce dowiedzieć się o sobie czegoś więcej powinien sięgnąć po „Czytanie z dłoni dla początkujących”. Zachęcam, tym bardziej, że jest to lektura traktująca o podstawowych rzeczach, bardzo dobrze napisana i interesująca.

Książkę otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Studio Astropsychologii:

9 komentarzy:

  1. Ja niedawno czytałam dosyć pokrewną książkę, "Wiem co myślisz", ale i za tą się muszę rozejrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że to wydawnictwo kusi mnie coraz bardziej. Interesuje się takimi tematami i chętnie przeczytałabym ten podręcznik.
    Gdybyś kiedyś chciała się tej książki pozbyć, to jestem pierwsza na liście chętnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wróżono mi kiedyś z kart, ale z ręki jeszcze nikt nie czytał. może warto samemu tego spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie interesuje mnie taka tematyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam skłonności do dziedzin typu czary mary :) Kiedyś zajmowałam się tarotem, wahadełkiem i innymi cudami, była też chiromancja, dlatego też, tego typu książki zawsze mnie ciekawią i nie odmawiam sobie przyjemności ich czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie interesuję się magią i nie wierzę w taroty, czary i czytanie z dłoni, więc raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przemawiają do mnie książki tego typu. ;) Poradniki i inne tego typu książki są u mnie rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam parę książek Webstera więc chętnie i po tą sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!