Wyniki konkursu.

Zgłosiło się zaledwie 10 osób, z czego 3 nie przeczytały regulaminu. Zadanie konkursowe polegało na podaniu nazwiska osoby, której charakterystyka pojawiła się w zakładce. Wszyscy wiedzieli, że chodzi o Herculesa Poirot, lecz zostaliście również poproszeni o nazwiska jeszcze dwóch bohaterów, których stworzyła Agatha Christie. To wam umknęło.
Zatem z siedmiu odpowiedzi rozlosowałam nagrodę i ostatecznie trafia ona do... Edith z bloga http://moje-czytanie.blogspot.com/
Serdecznie gratuluję!
Przy okazji dziękuję wszystkim za wspólną zabawę i już dziś zapraszam do kolejnej, która już niedługo pojawi się na moim blogu. Zaglądajcie, bierzcie udział i trzymajcie kciuki :)

5 komentarzy:

  1. Cóż ,ja tez należę do tych co im umknęło, szkoda.
    Gratuluję Edith.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. ;)
    Podoba mi się wystrój bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha.. to mi tez umknelo ;p trudno sie mowi ;p gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!