Podsumowanie września

Postanowiłam, że i ja dodam coś od siebie.
W tym miesiącu dodałam tylko 7 notek, z czego recenzji było 5. Przeczytałam w sumie 8 książek, ale nie wszystkie zostały zrecenzowane.
Zorganizowałam również konkurs, którego dotyczyły te dwie notki.
Udało mi się wysłuchać jednego audiobooka, nawiązać pierwszą współpracę z wydawnictwem Studio Astropsychologii a także zmienić wygląd bloga.
Wydaje mi się, że na pierwsze podsumowanie wystarczy.











Plany na październik:
  • studia
  • studia
  • nauka
  • czytanie mądrych książek
  • wysłuchanie kolejnego audiobooka
  • przeczytanie czegoś po angielsku
Tyle. Mam nadzieję, że u Was będzie to bardzo owocny miesiąc. I ładnej jesieni :)


6 komentarzy:

  1. Ładne wyniki :)
    Gratuluje współpracy.
    Ja także mam zamiar przeczytać coś po angielsku, dużo się uczyć i czytać mądre książki. :D
    A "Żona piekarza" ma 236 wraz z notą biograficzną i bibliografią.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonania zaplanowanych celów Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) również współpracuję z tym wydawnictwem i bardzo ją sobie chwalę :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!