Przerywnik

Pragnę się pochwalić, że dzisiejszy dzień okazał się być bardzo szczęśliwym, gdyż zostałam nagrodzona w konkursie na nakanapie.pl, gdzie wygrałam książkę do recenzji pt. "Wariat na pogorzelisku". A dodatkowo w końcu dostałam na stażu zadanie, które może mi przynieść wiele radości. Ale tym pochwalę się dopiero, jak będzie już na 100% pewne.

Dziś recenzji nie ma, jest za to parę zdjęć.
Zakładki, które zdobyłam na Powiatowym Dniu Książki w Piasecznie:


Zakładki, które zrobiłam własnoręcznie:




Zakładek zawsze mi mało niestety. Każdą ilość przyjmę z przyjemnością.
Chciałam wstawić sosik, bo bardzo mi się podobają zdjęcia na innych blogach, ale nie jestem pewna czy ze mną się to sprawdzi. Nie jestem chyba tak wytrwała - czytam to, na co mam w danej chwili ochotę, a taki stosik to narzucenie mi czegoś z góry. Nie wiem czy umiałabym tego pilnować i dotrzymać.

8 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje zakładeczki :). Zbieram się cały czas coś sama stworzyć ale jakoś talentu brakuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki. Szczególnie ta z kotkiem :)
    Agnieszko, wstaw stosik, to wcale nie jest narzucenie. Po prostu pochwal się tymi książkami, które masz zamiar przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też zakładek nigdy dość, i był czas że sporo ich robiłam. Motylkowa prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki śliczne! Także bardzo je lubię :) Co do stosu, popieram Kingę. Dodaj, przecież i tak przeczytasz w swoim czasie każdą ze zdobytych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowy mam : zieloną, czerwoną, morską i pomarańczową. Sama nie robię, bo nie potrafię. Pozdrawiam i witaj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki! Szczególnie te własnoręcznie robione! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, ładne zakładeczki, ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te zakładeczki. W jaki sposób wykonujesz sama? Laminujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co sądzisz o wpisie!